Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe epilator, men har hørt mye om hvor grusomt vondt det gjør.

Hjelper det med bedøvelseskrem?

Anonymous poster hash: eb9e5...19b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vondt første gang, så blir det helt ok. Du trenger ikke bedøvelse, men bit tennene hardt sammen første gang, spesielt under armene.

Anonymous poster hash: 46b8f...697

Skrevet

Sier bare AU! (jeg takler napping/voksing/epilering dårlig)

Skrevet

Ikke spesielt vondt om en har gjort det et par ganger. Om en har blitt vandt til teknikken og smerten, så blir det levbart. Jeg syns i grunn det er deilig om jeg tar alt på en gang, mens det kan gjøre vondt om en gjør det i rykk og napp.

Skrevet

Jeg syns det er jævlig, og droppet det etter et par ganger. Forsøke å bedøve med Xylocain først, men det hjalp ikke en dritt.

Anonymous poster hash: be451...272
Skrevet

Kan bare svare ift. ben (epilator holder jeg langt unna både armhule og underliv - prøvd begge deler én gang). På bena er det ikke spesielt vondt. Bare litt ubehagelig de første gangene, men det blir bedre og det er absolutt verdt det. Jeg syns ikke at det er så ille at en trenger bedøvelse. Mer sensitive steder blir en annen sak.

Skrevet

Jeg bruker epilatoren bare på leggene, det var litt vondt første gangen, men med de riktige forberedelsene blir det mindre vondt. Etterhvert blir det mye mindre hår og gjør mindre vondt. De jeg kjenner som har prøvd under armene og bikinilinja har fått mye nupper.

Bedøvelseskrem er unødvendig, SÅ vondt er det ikke.

Skrevet

Vil anbefale deg å kjøpe en som kan brukes i dusjen. Jeg synes det er mye mindre vondt å epilere under rennende vann, stå litt i dusjen så du blir varm først. Et glass vin hjelper også ;)

Skrevet

Det er SINNSYKT vondt ja. VELDIG vondt. Men så etter hvert blir det bedre.. Man kan trøste seg med at det aldri blir værre enn første gangen :) Etterhvert blir det faktisk ganske ok!

Anonymous poster hash: 1a05d...38c
  • Liker 1
Skrevet

Er det helt håpløst å bruke det under armer og nedentil? Veldig smertefullt? Må jo være mye verre der enn på leggene.

Anonymous poster hash: eb9e5...19b
Skrevet

Litt vondt på leggene, særlig første gangen, men mindre og mindre vondt etter hvert. Nå synes jeg ikke det er vondt i det hele tatt, bare litt ubehagelig innimellom. Og jeg mener absolutt det er verdt det.

Har forsøkt som alternativ til brasiliansk voksing et par ganger. Anbefales ikke :riste:

Skrevet

Jeg har epilator og har kastet høvelen. Bruker den under armene, hvor jeg tidligere hadde ekstrem hårvekst. Det hjalp veldig, nå har jeg mye tynnere hår og røttene har blitt mye mindre kraftige. På leggene går det helt fint - så vokser jeg brasiliansk, det blir for vondt.

Gjest Runforit
Skrevet

Det er dritvondt de første gangene, men så blir hårene så tynne at en ikke merker det(som ved napping av bryn).

Jeg epilerer under armene og på leggene og nå kjenner jeg ikke noe :) Så digg å slippe voksing og barbering :)

Skrevet

Synes ikke det var spesielt vondt, men jeg hadde altfor sensitiv hud, så jeg fikk blodrøre prikker som ikke forsvant før hårene vokste ut igjen.

Prøvde et par uker før jeg forstod at jeg måtte holde meg til høvelen og masse barberingskrem.

Anonymous poster hash: 2daf0...965
Skrevet

Den første gangen jeg epilerte under armene var det dritvondt, jeg tok det i rykk og napp og var sår under armene til dagen etterpå. Nå går det derimot helt greit. Bena har aldri budt på problemer.

Anonymous poster hash: c6eab...44b
Skrevet

Synes ikke det er så vondt. Ikke akkurat behagelig da, men helt overkommelig.

Jeg sliter med inngrodde hår etter epilering og måtte slutte pga det :/

Anonymous poster hash: 557c6...e98
Gjest Keikolina
Skrevet

Det gjør så vondt det gjør så vondt det gjør så jævlig vondt.

Skrevet

Kan bare svare ift. ben (epilator holder jeg langt unna både armhule og underliv - prøvd begge deler én gang). På bena er det ikke spesielt vondt. Bare litt ubehagelig de første gangene, men det blir bedre og det er absolutt verdt det. Jeg syns ikke at det er så ille at en trenger bedøvelse. Mer sensitive steder blir en annen sak.

Motsatt hos meg, leggene er tortur mens armhulene og bikinilinjen går helt fint.

Anonymous poster hash: 2ec13...03d

Skrevet

Vond første gangene og så går det over. Prøv med en pinsett så vet du hvordan det kjennes. Den jeg har fulgte det med isposer for å kjøle ned huden og bedøve men det hjelper ikke syns jeg.

Anonymous poster hash: 2ec13...03d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...