Gå til innhold

Smugle alkohol med inn på festival

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til hvordan man kan smugle med seg litt alkohol inn på et festivalområde? Årets fest var det ikke lov med medbrakt drikke, pluss t det er skyhøye priser på alkoholen inne på området.

Hørt om å smugle det inn i små flasker som man putter i trusa/bh/ evt liten lommelerke. Noen har til og med festet flasker rundt låret med gaffateip..

Anonymous poster hash: 1a278...679
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desperat.

Anonymous poster hash: 615d8...fa7
Skrevet

Kjøp en pappvin. Tøm den. Fyll den med sprit og tape den rundt magen..

Anonymous poster hash: f58da...f74
Skrevet

Putt det i slike smoothieposer som babyer får ;)

Skrevet

Kjøp en pappvin. Tøm den. Fyll den med sprit og tape den rundt magen..

hvordan vil dette gå dersom de foretar en kroppsvisitering egentlig? Det sto på siden deres at vesker vil bli sjekket, men det sto ingenting om kroppsvisitering da. Just in case.

Skrevet

Hvis du har en camelbak-sekk kan du jo ta ut vannposen og feste denne direkte på huden. Skal litt til for at de kroppsvisiterer så godt, spesielt på ryggen. Evt kast det over gjerdet på et "øde" sted (da går en inn først og tar i mot) Så kjenner jeg ei med så store pupper at hun kunne gjemme en halvflaske i utringningen. Ingen tør å klå så mye der :fnise:

Anonymous poster hash: b429b...470

Skrevet

Kan du ikke bare gjøre sånn som nordmenn pleier å gjøre, og drikke deg pærefull før du i det hele tatt går hjemmefra?

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke bare gjøre sånn som nordmenn pleier å gjøre, og drikke deg pærefull før du i det hele tatt går hjemmefra?

Nei det orker jeg ikke. Fort gjort å miste all kontroll da :fnise:

Skrevet

Hvis du har en camelbak-sekk kan du jo ta ut vannposen og feste denne direkte på huden. Skal litt til for at de kroppsvisiterer så godt, spesielt på ryggen. Evt kast det over gjerdet på et "øde" sted (da går en inn først og tar i mot) Så kjenner jeg ei med så store pupper at hun kunne gjemme en halvflaske i utringningen. Ingen tør å klå så mye der :fnise:

Anonymous poster hash: b429b...470

Vurderte å legge en flaske på et øde sted utenfor gjerdet, å feste en liten fiskesnor til den og legge det innfor kanten på gjerdet slik at jeg bare kan fiske etter drikken, haha. Uff....

Skrevet

Nei det orker jeg ikke. Fort gjort å miste all kontroll da :fnise:

Ok. Da foreslår jeg at du dynker sokkene dine i rein sprit, og så vrenger du innholdet over i en tomflaske når du har kommet inn på festivalområdet.

Skrevet

hvordan vil dette gå dersom de foretar en kroppsvisitering egentlig? Det sto på siden deres at vesker vil bli sjekket, men det sto ingenting om kroppsvisitering da. Just in case.

Ingen problemer. Bare du fyller posen halvveis opp (1-1,5 l). Umulig å se. Og skulle de kroppsvisitere og de merker posen så sier du er en stomipose. Dvs utlagt tarm. Mange som går med disse vet du. En stomipose er i omtrent samme str som den i pappvinen. Evt om du vil dra den helt ut og være bombesikker så går du på apoteket og kjøper en stomipose du fester på magen. Bare at du fyller på med sprit.. Tror neppe de vil være så frekke å be deg ta av stomiposen for å sjekke om der er avføring/urin inni...

• Liker 1
Skrevet

Hvilken festival er det snakk om?

Anonymous poster hash: 51fab...439
Skrevet

Hvilken festival er det snakk om?

Anonymous poster hash: 51fab...439

Det er en liten festival med rundt 1000 besøkende. Litt country/cowboy, bondefestival.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...