Gå til innhold

IKEA-Reklamsjon/bytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett før sommerferien kjøpte vi oss to 3-setere far IKEA, de er derfor lite brukt siden vi har vært lite hjemme.20134_karlstad_PE371735.jpg Problemet er at vi liker de utseendemessig, men er ikke fornøyd med komforten. Vet man ikke kan forvente all verden til den prisen, men pleier alltid være fornøyd med det vi kjøper der. Er det noen her som har fått byttet av slike årsaker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de er kjempegode jeg! Har dessverre ikke noen erfaringer med bytte:)

Skrevet

Kontakt Ikea og spør da får du et klart svar!

Anonymous poster hash: ec7cf...13b

Skrevet

Hei. Du får nok desverre ikke byttet sofaene ettersom de er brukt. Når det gjelder hvor behagelige man synes de er å sitte i, så er det individuelt hva forskjellige mennesker foretrekker og man må selv vurdere dette når man besøker varehuset. For å sammenligne litt, så blir det litt som å bytte et brukt møbel fordi man ikke liker fargen.

Foreslår å selge de på Finn.no:)

Mvh. en som tidligere har jobbet med reklamasjonssaker på IKEA.

Anonymous poster hash: f39c8...ba6
Skrevet

Jeg skal ikke motstride abb over meg, men vil i alle fall påpeke at IKEA har den mest vennlig praksisen jeg noen gang har vært borti m.h.t bytting.

Anonymous poster hash: 9a7b2...415
Skrevet

Velg Tidafors neste gang, de er superkomfortable :) Og finnes i grå gjør de også!

Anonymous poster hash: cdf79...25d
Gjest earlgrey
Skrevet

Bytte/retur-reglene til ikea er kjempegode, du får byttet ting der uten kvittering til og med! :) Men er litt usikker når det er en brukt sofa da.. kanskje hvis det hadde vært en lampe eller noe.. men de har jo sånn billig-krok hvor de selger ting som er bytta inn, så kanskje du har flaks :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...