Gjest crem Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 jeg har gått på p-sprøyta i ca. 5 år, tok siste i desember, og i april fikk jeg en liten blødning (bortfallsblødning?), fikk ingen ting i mai og 12. juni fikk jeg en mens som virket veldig normal, varte i fire dager eller noe sånt.. 23 juni fikk jeg mens igjen, denne gangen var det bare to dager.. så fikk jeg mens igjen 29. juli, med spotting ca. 4 dager før. det som er greia er at jeg fremdeles blør, altså jeg har blødd i over to uker nå, men det er ikke bare det, jeg blør skikkelig mye... må bytte tampong ca. hver tredje time for da er den full, og må bytte bind to ganger om natta ellers renner det over (beklager ekkel informasjon)... så spørsmålet er vel egentlig, hvis du har gått på p-sprøyta, hvor lang tid tok det for deg å få stabil syklus, og har du opplevd dette før?
94happy Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Har ikke gått på p-sprøyte, men har hørt utrolig mye rart rundt det. Hadde jeg vært deg ville jeg kanskje tatt en tur til fastlegen og forhørt meg? Du mister jo en del blod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå