Haribo24 Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Noen som har vært i eller er i et forhold der dere er 4 personer? Tenker sånn 2 gutter og 2 jenter er i et og samme forhold. Satt og tenkte på det nå, og det kommer så mange fordeler av å være fler. Og tenk all den deilige sexen Vet om en mann som er sammen med 2 damer, samtidig! Og det fungerer veldig bra selv om aldersforskjellen varierer noe. Noen tanker rundt dette dere?
Teethgrinding Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Det første jeg tenker er at man må holde ut med dobbelt så mye PMS og kjerringprat. Det andre jeg tenker er at en gruppedynamikk er noe helt annet enn en en-til-en kommunikasjon. Da blir det vel fort en slags flokk med naturlige ledere, fremfor stadige kompromiss mellom to jevnsterke individer. 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Hvilke fordeler mener du finnes ved å værr flere?Anonymous poster hash: 94b22...7e5
Gjest Awzm me Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Om sexen er det eneste positive du klarte å skrive frem i HI så kan du vel heller være singel? 5
Gjest brutal_mann Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 To par under samme tak? Det er oppskrift på krig det... 3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 To par under samme tak? Det er oppskrift på krig det... Det er vel strengt tatt ett stk forhold bestående av fire personer. Anonymous poster hash: a1bc3...47f
Gjest Eurodice Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 (endret) Det første jeg tenker er at man må holde ut med dobbelt så mye PMS og kjerringprat. Det andre jeg tenker er at en gruppedynamikk er noe helt annet enn en en-til-en kommunikasjon. Da blir det vel fort en slags flokk med naturlige ledere, fremfor stadige kompromiss mellom to jevnsterke individer. Ja, du vet "gubbeprat" er mye mer interessant og spennende . Endret 13. august 2014 av Arabella 1
Gjest brutal_mann Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Det er vel strengt tatt ett stk forhold bestående av fire personer. Anonymous poster hash: a1bc3...47f Kun i en idealistisk verden. Rangstiger vil automatisk dannes. 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 To par under samme tak? Det er oppskrift på krig det... Tenker det samme. Hva om ett av kjønnene høster langt mer oppmerksomhet seksuelt e.l fra de to andre etetrhvert - hva skjer når noen får barn sammen(planlagt eller ved ulykke)? Anonymous poster hash: f2538...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå