AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Hvordan tolker du dette? Dere er FF... Du tar aldri initiativ til verken kontakt eller møter. Men dere har daglig kontakt der han ringer deg flere ganger om dagen, noen ganger snakker dere alt fra 2 - 5 timer. Dere snakker om alt mulig og kan ofte ha dypere og seriøse samtaler, men for det meste er det tull og useriøst. Han har en noe pervers humor, hvor han kan omtale deg som hora si og slike type lignende utsagn. Han vil at du skal skaffe damer til han etc.. ( dette er altså humoren!! ) Dere sees kanskje 1 gang i uka, da kun for sex sjelden at dere gjør noe mer sammen da han jobber 10-12 timer hver dag.. Han fremstår som en badboy og legger ikke skjul på at han er glad i damer, men ingen er bra nok for han....Han er utrolig kresen, samtidig som han også har sagt han er ute etter ett forhold/ trives best i forhold og er lei av jakten.. Samtidig husker han ALT du har fortalt han, alt fra hva ditt favoritt godteri er til hva en bekjent av deg heter. Han er veldig oppmerksom på alt med deg, følger med på ting du liker og hva som skjer med deg på soiale media osv, og kan fremstå som noe sjalu da han ofte kan si type ting som " alle gutter du snakker med" " du er en playgirl" osv.. Han har ( i en kødd) lurt på hva du ville sagt om han fortalte at han var forelsket i deg, du har ledd det bort, for så å tro han prøvde å "fortelle" deg noe, så du har stått frem og sagt du har følelser... Han har virket til å bli glad for dette.. Og har dratt enda flere spøker om følelser...Samtidig som han understreker at du er hans kompis med innovertiss.. Kan nevnes at han har vært der for meg, gjennom ett tungt brudd, hvor han kom å " reddet meg" Første ukene hang vi sammen hver dag, men da for at jeg ikke skulle føle meg alene og han sikkert kun for sex / oppmerksomhet.. Men hva er greia? Er det vanlig at to ff har så intens kontakt med hverandre?? Fra vi møttes ( 4mnd) har det ikke gått en eneste dag hvor vi ikke har hatt noe type kontakt.. Anonymous poster hash: 88201...0e8
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Fotball Frue? :klø: Anonymous poster hash: 42aad...13d 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Han er vel selskapssyk. Men hvorfor meg? Han har mange kompiser.... Anonymous poster hash: 88201...0e8
OppNedPåAlt Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Men hvorfor meg? Han har mange kompiser.... Anonymous poster hash: 88201...0e8 Fordi kompisene har han ikke sex med?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Fordi kompisene har han ikke sex med? Han har jo nesten ikke sex med meg heller? Vi har mye mer kontakt / samtaler enn sex... Sex ca 1 gang eller annhver uke... Anonymous poster hash: 88201...0e8
Gjest Genic Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Han har jo nesten ikke sex med meg heller? Vi har mye mer kontakt / samtaler enn sex... Sex ca 1 gang eller annhver uke... Anonymous poster hash: 88201...0e8 Hva er det du vil, da? Mer sex og mindre prat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå