Gå til innhold

Musikk eller sport for lite barn i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten jenten på 3 år, hun går i barnehagen, hun er aktiv, jeg vil at hun begynner på noen kurs musikk eller sport men jeg vet ikke hvor jeg skal søke, jeg trenger noen råd og forslag, tusen takk for hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google litt rundt og se etter forskjellige tilbud. For så små barn er det kanskje barnedans eller allidrett som passer best. Vet at Oslo musikk- og kulturskole har barnedans og kreativ dans, og når det gjelder allidrett så kan du søke på de nærmeste idrettslagene eller Oslo turnforening? Eller hva med svømmeklubber i nærheten av der du bor? Bruk nettet aktivt så finner du sikkert masse. Du kan jo også høre i barnehagen.

Anonymous poster hash: 4dcef...e3c
Skrevet

Trenger hun det når hun går i barnehage mesteparten av dagen? Synes det høres veldig slitsomt ut for en treåring.

• Liker 1
Skrevet

Min 3-åring går også i barnehage, men hun stortrives på turn (småbarn, 2-4 år, så ikke noe "ordentlig" ennå). Har hatt sommerferie nå, men begynner igjen snart, og det er alt hun prater om for tiden. Så selv om mange har nok med barnehage, så er det andre som har energi nok til å gjøre noe annet. Vi prøvde så klart et par ganger først for å se om det var for mye, og jeg hadde ikke nølt med å ta henne ut om det hadde blitt det. :)

Anonymous poster hash: 39905...7bd
Skrevet

Google litt rundt og se etter forskjellige tilbud. For så små barn er det kanskje barnedans eller allidrett som passer best. Vet at Oslo musikk- og kulturskole har barnedans og kreativ dans, og når det gjelder allidrett så kan du søke på de nærmeste idrettslagene eller Oslo turnforening? Eller hva med svømmeklubber i nærheten av der du bor? Bruk nettet aktivt så finner du sikkert masse. Du kan jo også høre i barnehagen.

Anonymous poster hash: 4dcef...e3c

Der jeg bor er både allidrett og svømming noe som har nedre aldersgrenser.

Allidrett er fra 4-5 år, og svømming må de ha fyllt 5 år for å være med på.

Det finnes litt sånne "dansekurs" for de minste. (Mer lek til musikk og rytmer.)

Anonymous poster hash: d6b9a...3ff

Skrevet

Turn er åpen helt fra rundt 2 år, og er en super sport. Veldig fint å begynne tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...