Gå til innhold

Jeg skulle aldri sagt dette til han...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i selskap hos en god venninne jeg ikke har sett på dritlenge på fredag, og der ble det litt alkohol… kanskje mer enn litt også. Ble ganske full. Skammer meg så veldig.

For hva klarte jeg å gjøre? Jo, det har seg sånn at jeg har vært med en mann/gutt jeg liker godt. Men har bare vært med han tre ganger, så vi kjenner hverandre ikke så godt enda. Også…… klarer jeg å ringe han 2 ganger, uten svar. Deretter ble jeg så lei meg at jeg sendte en lang melding og langet ut om mine "følelser" for han hvor jeg skriver at jeg ble så betatt av han, og at jeg aldri kommer til å gi han opp, skal kjempe for at han blir min en dag og alt sånt mulig kliss klass.

FY FAEN, jeg trodde jeg skulle dø neste morgen - for dette er noe av det pinligste jeg har vært med på. Ville bare gjemme meg i graven :(

Fikk et greit svar tilbake hvor han blant spør om vi skal møte hverandre igjen om x antall uker (han er bortreist nå) og hvor han beklaget seg for å ha vært litt kjip mot meg men måtte priroritere (en litt annen historie)

Dagen etterpå, Fikk jeg bare en felles snap av han, tror jeg. (Han sender aldri snap omtrent) Så tenkte jeg fikk sende en jeg-er-flau-over-meg selv -sms for det jeg skrev i fylla, men har ikke fått noe svar på den. Var ikke så mye å svare på da, men likevel.

Er redd for at "plaaanen om å kapre han" er gått i vasken. Dumme meg. Tror dere løpet er kjørt? HVor er angreknappen..

Anonymous poster hash: 29c3f...280
Videoannonse
Annonse
Gjest krokodillen
Skrevet

jaja..hadde noen lagt ut sin kjærlighet til meg på den måten etter kun et par treff fordi jeg ikke tok tlf så hadde personen blitt arkivert

Skrevet

HAHA, jeg gjorde det samme med en fyr jeg liker. Jeg skjønner deg, det er sinnsykt pinlig. Tror jeg skal ligge lavt nå fremover.

Skrevet

Du fikk jo svar.

Skrevet

Tja.

Du kan være bra sikker på at hadde han sendt deg ei sånn erklæring i dritfylla, hadde du stukket avgårde fra han bra kjappt.

Men som sagt, du fikk jo svar.... Nå er spillet hans og bare hans.

Skrevet

Tja.

Du kan være bra sikker på at hadde han sendt deg ei sånn erklæring i dritfylla, hadde du stukket avgårde fra han bra kjappt.

Jeg har fått sånne når de har vært fulle, men de er klar over at jeg har løpt lenge før det. Om jeg er interessert, skader ikke sånne meldinger.

• Liker 1
Skrevet

Vet du hva, jeg tenker litt annerledes. Hvis jeg hadde fått en sånn melding av en jeg likte litt fra før, så hadde jeg syntes det var litt søtt faktisk. Det er DEG han tenker på i fylla, ikke alle andre han møter på byen - det er jo faktisk ganske koselig. Dessuten er det alltid gull å ha noe å mobbe for videre i forholdet. Siden han vil møte deg vil jeg tro han liker deg? Synes ikke du skal ta det så alvorlig ... Hvem har ikke dummet seg ut i fylle en gang eller to? :)

• Liker 3
Skrevet

Tja.

Han ville jo fortsatt se meg igjen etter de skremmende meldingene der? Eller var det bare for å være høflig mot meg? Føler meg så dum nå.

Skrevet

Han ville jo fortsatt se meg igjen etter de skremmende meldingene der? Eller var det bare for å være høflig mot meg? Føler meg så dum nå.

Det jeg mener er at en sånn bommert ikke nødvendigvis får like alvorlige konsekvenser for kvinner som for menn.

Han vil møte deg igjen, ikke sant?

Godt tegn.

Skrevet

Vet du hva, jeg tenker litt annerledes. Hvis jeg hadde fått en sånn melding av en jeg likte litt fra før, så hadde jeg syntes det var litt søtt faktisk. Det er DEG han tenker på i fylla, ikke alle andre han møter på byen - det er jo faktisk ganske koselig. Dessuten er det alltid gull å ha noe å mobbe for videre i forholdet. Siden han vil møte deg vil jeg tro han liker deg? Synes ikke du skal ta det så alvorlig ... Hvem har ikke dummet seg ut i fylle en gang eller to? :)

Jeg er enig :) hadde jeg i utgangspunktet likt jenta, hadde jeg antagelig smelta fullstendig av en sånn melding :)

Anonymous poster hash: 8f1da...97a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fått sånne når de har vært fulle, men de er klar over at jeg har løpt lenge før det. Om jeg er interessert, skader ikke sånne meldinger.

Nemlig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er enig :) hadde jeg i utgangspunktet likt jenta, hadde jeg antagelig smelta fullstendig av en sånn melding :)

Anonymous poster hash: 8f1da...97a

Fikk melding av han noen dager senere, hvor han sa at meldingene var søte! Så yay, jeg har ikke skremt han bort enda :P men nå er det stille. Vi har så lite kontakt ellers, så blir veldig usikker.

• Liker 1
Skrevet

sånn henvendelser er rimelig slitsomme hvis jeg ikke er interessert og jeg svarer ikke på dem.

og hvis jeg er interessert så vurderer jeg hva som er sagt i fylla mot det som blir sagt når han er edru.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...