Gå til innhold

utdrikkingslag, bedt flere uker etter de andre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er invitert i et utdrikningslag (kjæresten til en kamerat av min samboer), men jeg er lagt til/invitert 6 uker etter alle de andre!! Det var søsteren til bruden som inviterte meg.

Skal gå, skal ikke gå?

Helt ærlig, så føler jeg meg litt utenfor og har veldig liten lyst til å bli med. Føler vel egentlig at de bare trenger flere folk som kan betale for gildet...

Anonymous poster hash: 63a05...12f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke lyst så takker du nei.

Skrevet

Hadde takket nei...

Anonymous poster hash: ac45f...e83
Skrevet

Jeg vet hvordan det er å føle seg utenfor i et utdrikningslag. Så jeg forstår godt om du takker nei.

Anonymous poster hash: 63673...022
Skrevet

Er du bedt i bryllupet? Kan være at søsteren mente du burde være med. Jeg ville takket ja, om du følte du kjete bruden godt nok/ evt har lyst til å bli kjent med andre som skal i bryllupet (om du skal )

Anonymous poster hash: 692dc...2f5
Skrevet

Er dette et utdrikkingslag som bruden selv vet om eller er det overraskelse?

Kan være bruden har fått sett hvem som skal være med og så nevnt deg til søstra si? At det er søstra som hadde en glipp?

Du vet jo ikke grunnen for du ble invitert etter de andre.

Men har du ikke lyst så takker du jo bare nei :)

Anonymous poster hash: 8e9f1...2b7
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er invitert i et utdrikningslag (kjæresten til en kamerat av min samboer), men jeg er lagt til/invitert 6 uker etter alle de andre!! Det var søsteren til bruden som inviterte meg.

Skal gå, skal ikke gå?

Helt ærlig, så føler jeg meg litt utenfor og har veldig liten lyst til å bli med. Føler vel egentlig at de bare trenger flere folk som kan betale for gildet...

Da føler du nok rett og det beste er å bli hjemme.

Skrevet

Jeg er bedt i bryllupet ja. :)

Skrevet

Er dette et utdrikkingslag som bruden selv vet om eller er det overraskelse?

Kan være bruden har fått sett hvem som skal være med og så nevnt deg til søstra si? At det er søstra som hadde en glipp?

Du vet jo ikke grunnen for du ble invitert etter de andre.

Men har du ikke lyst så takker du jo bare nei :)

Anonymous poster hash: 8e9f1...2b7

Bruden vet at det blir utdrikningslag, men hun vet ikke når eller hvor.

Skrevet

Det kan fort være at søster/forlover ikke tenkte på at du var aktuell gjest, og først seinere fått beskjed fra brud om at du også skulle inviteres. De som arrangerer utdrikningslag har ikke alltid full oversikt, så dette hadde absolutt ikke påvirket min avgjørelse om å delta eller ikke.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner at det ikke føles helt greit, og om du ikke har lyst så trenger du hvertfall ikke ha dårlig samvittighet for å takke nei :)

Anonymous poster hash: 6b462...05a

• Liker 1
Skrevet

Hvis du føler at du kun er lagt til fordi de trenger en ekstra sponsor - og du ikke har spesielt lyst - så ville jeg takket nei.

• Liker 1
Skrevet

Vet du hvem de andre som er invitert er? Hvis det f.eks er alle kvinner omtrent på brudens alder som skal i bryllupet er det nok bare en glipp. Det er ikke alltid like lett for forlover å ha full oversikt over gjestelista.

Skrevet

Det er da bedre å bli invitert sent, enn å ikke bli invitert i det hele tatt. Jeg synes du skal gå :)

Skrevet

Du har så og si allerede svart på ditt eget spørsmål. Ikke dra om du blir utilpass. Og hun virket ikke veldig nær deg uansett, går nok helt fint å takke nei! :)

Skrevet

Ofte blir slike utdrikkningslag arrangert litt etter hvert som tiden går. Noen er opplagte gjeste, siden kommer disse med forslag. Detter hvert som man finner ut hva man skal gjøre kan det bli naturlig å ha med flere. F.eks om man har delvis planlagt overnatting/leie av hytte e.l. så begrenser det seg, men om man ombestemmer seg og går på byen i stedet er det annerledes.

Takk ja om du føler at du bør/vil være med.. eller så takker du nei.

Anonymous poster hash: 078d8...ee3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...