Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tanna
Skrevet

Hei. jeg er en jente på 18 år som er litt bekymret for tiden. kjæresten min og jeg hadde samleie 19 juni. og jeg venter mensen rundt 1 juli.(fikk sist mens1juni). Vi brukte ikke beskytelse og vi begge vet det var dumt. Han kom inni meg , og det jeg lurer på er om jeg kan ha blitt gravid, om hvor stor muligheten er, og når jeg burde ta en graviditetstest.?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Du trenger ikke ta en test før du har sett om mensen kommer eller ikke.... Hvis du ikke får mensen 1 juli så bør du derimot teste deg!! Det ser ut som om det var stor sjanse for å bli gravid den dagen fordi det var tiden rundt eggløsning (som du har ca. to uker etter første dag i siste mens.). Så hvis du føler du har blitt gravid og ikke klarer å vente til 1 juli så ta kjøp en Clear Blue og ta den om morningen!! Lykke til!!

klem fra Mona

Skrevet

Sjansen for at du har blitt gravid er så absolutt til stedet siden dere hadde samleie rundt eggløsningstidspunktet. Å teste seg nå tror jeg er liten vits siden det eventuelt befruktede egget ikke fester seg før 5-6 dager etter befrukting. Prøv og ikke bekymre deg alt for mye.Er du for stressa og redd vil mensen din sansynligvis ikke komme av den grunn.

Vent til rundt 1 juli med å teste,har ikke mensen kommet til da så ta en test.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...