Gå til innhold

be gjester til middag, hvis dere selv ble bedt til kaffen i deres bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere bedt folk til middagen i bryllupet, hvis dere selv ble bedt til kaffen i deres bryllup?

Jeg tenker bare "litt høyt" her og er ute etter deres synspunkter og innspill ;) .Jeg er så absolutt ikke bitter, bare så det er sagt! :)

Anonymous poster hash: 24352...55a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? :)

Ser ikke noe problem med det, sålenge du selv ønsker det.

Gjest New_Girl
Skrevet

Hvis du har plass og råd, hvorfor ikke? jeg hadde hvert fall ikke bare bedt de til kaffe kun fordi vi ble det.

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt. Hvem som har eller ikke har invitert meg har ikke noe å si for hvem jeg inviterer i mitt bryllup.

Og samme om jeg er invitert til middag eller kaffe.

Anonymous poster hash: 93119...e0a
  • Liker 1
Skrevet

TS her. Jeg tenker kanskje at de som har bedt oss til kaffe, ikke ser på oss som så nære? I det ene bryllupet i fjor, var vi bedt til kaffe. Det var oss og noen få til som var bedt. Brudeparet snakket nesten ikke med oss eller tok oss i mot når vi og de andre kaffegjestene kom. Litt ubehagelig opplevelse.

Skrevet

TS her. Jeg tenker kanskje at de som har bedt oss til kaffe, ikke ser på oss som så nære? I det ene bryllupet i fjor, var vi bedt til kaffe. Det var oss og noen få til som var bedt. Brudeparet snakket nesten ikke med oss eller tok oss i mot når vi og de andre kaffegjestene kom. Litt ubehagelig opplevelse.

Du skal tenke på hva du føler er rett i forhold til nærhet. Jeg kommer til å invitere noen som jeg vet ikke kommer til å invitere meg.

I det bryllupet du nevner, var det mange som var invitert hele festen?

Skrevet

Syntes du sa du ikke var bitter jeg? Syntes du virker litt bitter med den tankegangen =)

Skrevet

Hvis jeg planla å be enkelte gjester kun til kaffe, er det vel stor sjans for at de ville havnet i den gruppa. Hvis jeg derimot ellers hadde planer om å be alle gjester til hele festen, ville jeg selvfølgelig bedt disse også på lik linje med de andre gjestene.

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

Det har vel ingenting å si ?

Man inviterer hvem man vil til hva man vil.

Skrevet

Jeg er ikke bitter, det presiserte jeg ganske så klart :laugh: .

Bare lurer på hva slags oppfatning andre har ;)

Syntes du sa du ikke var bitter jeg? Syntes du virker litt bitter med den tankegangen =)

Skrevet

Du skal tenke på hva du føler er rett i forhold til nærhet. Jeg kommer til å invitere noen som jeg vet ikke kommer til å invitere meg.

Takk for god tilbakemelding :)

Skrevet

Det var oss og noen få som var bedt til kaffen. Resten var bedt til middag.

Skrevet

Det var oss og noen få som var bedt til kaffen. Resten var bedt til middag.

Det sa du, men er resten 20 andre eller 80 andre? Det ville hatt litt for meg å si iallfall :)

Skrevet

Ville dere bedt folk til middagen i bryllupet, hvis dere selv ble bedt til kaffen i deres bryllup?

Jeg tenker bare "litt høyt" her og er ute etter deres synspunkter og innspill ;) .Jeg er så absolutt ikke bitter, bare så det er sagt! :)

Jeg synes du skal invitere til middag hvis du har råd til det og presisere det til dem. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...