AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Til en som liker å ta bilder, sende mms, ringe, sende sms, alt det der vanlige greiene.. Kanskje litt over gjennomsnittet opptatt avå ta bilder, men ingen fare, har speilrefleks og kompaktkamera om mobilen ikke er tess (men kjekt om den er det) Hvordan er Samsung Galaxy S5? Bra? Dårlig? Jeg lånte en iPhone en gang, men var sikkert den gamle typen, men den likte jeg ikke. Hadde en annen type en gang.. LG, en gang i 2009-2010, likte IKKE.. I det heletatt.. Er denne samsunggreia bra? Mitt abonnement har et tilbud på den nå i disse dager. Men vil ikke kjøpe en dårlig mobil! Andre telefoner jeg lurer på er: LG G3 Samsung Galaxy S4 4G+ HTC Desire 816 Apple iPhone 5C 8GB Hjelp!Anonymous poster hash: 45e33...ad6
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Ingen mobiltelefoneksperter inne på Kvinneguiden idag? Kan jeg ringe telenor og spørre; vil de være objektive i svaret eller forsøke å lure meg til å kjøpe den de tjener mest penger på å selge? Derfor jeg spør HER først.. Anonymous poster hash: 4737f...516
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Vil du ha en bra kameratelefon er Nokia det beste, med Carl Zeiss teknologi. Utrolig bra kameratelefon Anonymous poster hash: c3ec1...0ad
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Vil du ha en bra kameratelefon er Nokia det beste, med Carl Zeiss teknologi. Utrolig bra kameratelefon Anonymous poster hash: c3ec1...0ad Hva med: Nokia Lumia 930? Må være brukervennlig. Har iPad, men er ikke vant til touch på mobil..Anonymous poster hash: 4737f...516
-Jiinxs- Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 (endret) De fleste videoen jeg har sett av S4 vs S5 konkludere at det ikke er verd å oppgradere. Husk på at Lumia (nesten sikker på) bruker ikke Android men Windows-crap. Så det er begrenset på hvilke apps du vil få tak i. Endret 13. august 2014 av -Leon-
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Ikke verdt, hvorfor?Anonymous poster hash: 4737f...516
-Jiinxs- Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Ikke verdt, hvorfor?Anonymous poster hash: 4737f...516 Glem det, jeg leste feil. Trodde du hadde eid de tlf du nevnte i HI. Jeg har S4, og vurdere sterkt å prøve ut Sony Xperia Z2 istedenfor. Ikke helt fornøyd men med meg så er det mange småting som begynner å irritere meg.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Glem det, jeg leste feil. Trodde du hadde eid de tlf du nevnte i HI. Jeg har S4, og vurdere sterkt å prøve ut Sony Xperia Z2 istedenfor. Ikke helt fornøyd men med meg så er det mange småting som begynner å irritere meg. Har eid en LG og prøvd noen iPhones. Er snakk om å gå fra steinaldertlf med tastatur (kostet 99kr) til sånn fancy "smartphone".. Og hvilken jeg burde velge. Hvorfor ønsker du å bytte til sony?Anonymous poster hash: 4737f...516
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 Om du har ipad ville jeg valgt iphone. Er veldig fornøyd med min iphone. Hadde samsung før det og iphone før det igjen. Syns samsungen (s4) hadde ELENDIG batteritid. Det syns mamma også, som ikke bruker telefonen til mer enn et par meldinger om dagen og kanskje en telefonsamtale i ny og ne. Samtidig så syns jeg Samsung har bedre kamera enn iphone.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 Om du har ipad ville jeg valgt iphone. Er veldig fornøyd med min iphone. Hadde samsung før det og iphone før det igjen. Syns samsungen (s4) hadde ELENDIG batteritid. Det syns mamma også, som ikke bruker telefonen til mer enn et par meldinger om dagen og kanskje en telefonsamtale i ny og ne. Samtidig så syns jeg Samsung har bedre kamera enn iphone. Halve slekta har iPhone og mener den har ræva batterikapasitet? Frister nå ikke å kjøpe noen av dem kjøpte meg tlf til 99kr da jeg var i byen og batteriet gikk ut på min andre, gamle tlf. Batteritid er viktig.Anonymous poster hash: 4737f...516
-Jiinxs- Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 (endret) Har eid en LG og prøvd noen iPhones. Er snakk om å gå fra steinaldertlf med tastatur (kostet 99kr) til sånn fancy "smartphone".. Og hvilken jeg burde velge. Hvorfor ønsker du å bytte til sony?Anonymous poster hash: 4737f...516 Jeg vet ikke om det er mobilen eller TalkMore problemet ligger hos. Men støtt og stadig må jeg slå av og på mobilen fordi jeg har null dekning og folk kan ikke ringe/sms meg. Advarselen som kommer når jeg skrur opp volumet. Det var også en stund den slo seg av når den følte for det. Vil bytte til en "vanntett" for det regner jo en gang i blant i Bergen, så slipper jeg å bekymre meg for drukne mobilen min. Bruker jeg 4g hele dagen så har jeg vel kanskje 10% eller mindre når dagen er over. Jeg har ikke noe imot det siden jeg pleier å lade mobilen når jeg sover. Om jeg ikke hadde hatt andre Mæc enheter så hadde jeg ikke gått for iPhone, føler at hele opplegget er så lukket og tungvindt. Det er bare min personlige mening etter å ha lest innlegg her på forumet. Endret 13. august 2014 av -Leon-
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Halve slekta har iPhone og mener den har ræva batterikapasitet? Frister nå ikke å kjøpe noen av dem kjøpte meg tlf til 99kr da jeg var i byen og batteriet gikk ut på min andre, gamle tlf. Batteritid er viktig.Anonymous poster hash: 4737f...516 Det stemmer sikkert, men sammenlignet med samsungen jeg (og mamma) hadde så er iphonen sitt batteri mye bedre
Aryamili Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 (endret) Jeg har Sony Z1 compact, og er utrolig fornøyd med den (ville ikke ha altfor stor mobil)! Mange mener at Sony Xperia Z2 er den beste mobilen på markedet nå Spørs litt hva du er ute etter. Er det viktig med godt kamera? Pris? Vanntett? Personlig synes jeg iPhone er oppskrytt, og liker ikke utseendet på Samsung-telefonene. Edit: Telenor kommer sannsynligvis til å selge deg den de tjener best på (et av flaggskipene), så hvis du ikke har klart for deg hvilke spesifikasjoner du ønsker, så ville jeg lest litt rundt på nettet først. Endret 13. august 2014 av Aryamili
Spaghetti Skrevet 13. august 2014 #14 Skrevet 13. august 2014 Det er bare tull at du burde skaffe iPhone bare fordi du har iPad. Mesteparten av de som har en av delene bruker ikke Apple sitt økosystem i det hele tatt. Telefoner i dag er temmelig like, det er lite som skiller dem. Jeg har hatt S4 en stund, og har hatt mye problemer med batteriet, som er et vanlig problem med S4. Har nå kjøpt batteri nr 3. Jeg ville valgt Huawai, vil jeg tro. Mye for pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå