Gå til innhold

Dere som skal gifte dere nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere nervøse? Hvordan har dere det? Vi har en mnd igjen til vårt bryllup. Men jeg er så spent allerede! Sprekker snart ;)

Anonymous poster hash: cacba...526
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg giftet meg tidligere i vår og spenningen kom mnd før bryllupet, så ble den sterkere og sterkere for hver uke;)

Skrevet

Jeg giftet meg tidligere i vår og spenningen kom mnd før bryllupet, så ble den sterkere og sterkere for hver uke;)

:sjokkert: Kan jeg glede meg mer enn jeg gjør nå??

Anonymous poster hash: cacba...526

Skrevet

Gifter oss på lørdag. Veldig spent, og en del nerver. Det har vært noen løse tråder, men nå har alt det heldigvis ordnet seg. Noen småting som må ordnes, men vi blir gift også om det ikke skulle gå i orden. Gleder meg veldig.

Skrevet

Litt over en måned igjen. Ikke spent, ikke nervøs, bare stressa over alle (de viktige) tingene vi ennå ikke har gjort og som vi egentlig ikke har tid til å gjøre men som vi MÅ gjøre. Snart. En gang. :grine:

Gjest Daenerys
Skrevet

Under to måneder igjen, og jeg har egentlig ikke tid til å tenke på det. Håper å få tatt siste bolk med ting som må ordnes nå snart!

Skrevet

èn måned igjen her. Sånn passe stressa og distrè, men har orden på det meste tror jeg. Om ikke alt er gjort, har vi ihvertfall en plan på hvordan det skal gjøres. Og finner absolutt rom til å glede oss også :D

Gjest Groupon
Skrevet

Jeg skal gifte meg til lørdag og er fryktelig nervøs !

Skrevet

Under to mnd igjen. Har enda ikke klart vielsesprogrammet, slør, undertøy og musikk til lokalet 😩

Anonymous poster hash: e6e87...4d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...