AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Del Skrevet 13. august 2014 Hei. Jeg har i mange år slitt med noe som ligner på bittesmå vorter rundt øynene og på halsen og brystet. De ligner på små løse hudfliker om jeg skal forklare de, og de er litt mørkere enn hudfargen min. Leste at vorter kommer av virus og etterhvert blir borte av seg selv, men disse har jeg hatt i mange år. Og det kommer flere. Noen som har eller har hatt noe lignende og som vet av en god behandling for dette? Anonymous poster hash: f1fe1...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Del Skrevet 13. august 2014 Høres ikke ut som vorter. Bestill en legetime og få evt. En henvisning til hudspesialist.Anonymous poster hash: 64135...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Del Skrevet 13. august 2014 Skintag, google det. Kan fjernes hos fastlege, enten ved frysebehandling eller at de bedøver og kutter de av. Raskt og greit gjort, forsvinner kort tid etter med frysebehandling, ingen merker og borte med en gang ved å kutte de vekk (men du trenger et plaster over i noen timer etterpå). Anonymous poster hash: d0049...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå