AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Har du noen gang dumpet en venninne? Synes ofte det blir gitt som råd i trådene her inne, om man har en venninne som oppfører seg rart eller man krangler med. "Dump henne" eller "kutt henne ut", liksom. Men jeg skjønner ikke helt hvordan man skal gjøre det uten at det blir mye styr av det. Er det noen av dere som har "slått opp med en venninne". Og hvorfor og hvordan gjorde dere det? Anonymous poster hash: e9474...228
Doge Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Jeg har kuttet ut venner. Det er veldig befriende faktisk. Noen ganger har det vært av typen "Vet du hva? Dette her gidder jeg ikke! *forklarer hvorfor jeg ikke gidder mer* Hadet!" og andre ganger bare kutter man kontakten uten at det blir noe styr. Har gjort det pga holdninger og gjentakende oppførsel som jeg ikke liker. Har ikke angret på noen vennskaps-brudd ennå Du kan jo bare la det skli ut av seg selv om du ikke vet hva du skal si.
altflyter Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Det er vanskelig. Selv har jeg vært så feig at jeg gradvis har vært mindre og mindre med dem helt til hun ikke gadd å sende meldinger lengre. Vet det er feigt og patetisk, men det er forferdelig vanskelig
Blablaa Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Det lurer jeg også på hvordan folk får til.. Sliter med ei venninne jeg ikke har lyst til å ha kontakt med lenger, og unngår henne mest mulig for å ikke lage noe styr, men hun fortsetter og maser. Som om hun ikke tar hint.. Får håpe det går over til slutt heh
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Jeg har "dumpet" 2 veninner, de var liksom ikke besteveninner, men folk jeg var med nå og da. Det ble derfor ikke like tydelig og opplagt at jeg kuttet dem ut, fordi de ikke har hatt en veldig stor plass i livet mitt fra før. Den ene var ganske "tydelig brudd", da det var etter noe hun gjorde mot meg, som var utilgivelig fra min side. Vi hadde en ganske rett frem konfrontasjon, og har ikke snakket siden. Prøver så smått å unngå henne, men er vi på samme fest, så later jeg bare som om hun ikke er der, lager ikke noe drama og lar det ikke ødelegge kvelen min Hun vet hva jeg synes om henne, for å si det sånn. Det skjedde fordi det måtte skje, en sånn person har jeg det myye bedre uten. Den andre veninnen fadet jeg bare ut, på en måte. Etter at jeg fikk nok, har jeg ikke tatt kontakt på verken mobil eller face. Dersom hun tar kontakt svarer jeg hyggelig, men oppfordrer ikke til videre kontakt. Hilser når jeg ser henne på butikken, men har ingen interesse av å tilbringe tid med henne. Anonymous poster hash: 4b28a...3a2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Jeg har blitt mer bevisst på hvilke venner jeg ønsker å ha i livet mitt. Har kanskje med alderen å gjøre? Anonymous poster hash: 550e6...a63
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Har du noen gang dumpet en venninne? Synes ofte det blir gitt som råd i trådene her inne, om man har en venninne som oppfører seg rart eller man krangler med. "Dump henne" eller "kutt henne ut", liksom. Men jeg skjønner ikke helt hvordan man skal gjøre det uten at det blir mye styr av det. Er det noen av dere som har "slått opp med en venninne". Og hvorfor og hvordan gjorde dere det? Anonymous poster hash: e9474...228 Sluttet med alenetid med henne, men er/var hyggelig i sosiale sammenhenger med felles venner. 1
Gjest krokodillen Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Har du noen gang dumpet en venninne? Synes ofte det blir gitt som råd i trådene her inne, om man har en venninne som oppfører seg rart eller man krangler med. "Dump henne" eller "kutt henne ut", liksom. Men jeg skjønner ikke helt hvordan man skal gjøre det uten at det blir mye styr av det. Er det noen av dere som har "slått opp med en venninne". Og hvorfor og hvordan gjorde dere det? Anonymous poster hash: e9474...228 jeg sa: du har oppført deg forjævli mot meg i mange år og nå er det nok, jeg gidder ikke ha noe mer med deg å gjøre. vips så var jeg en venn fattigere. vi ble venner igjen 6 år etterpå da. da hadde ho heldigvis fått vett i nøtta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå