AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Del Skrevet 13. august 2014 Malin (som elsker Lucas) og frk Heitmann har blitt bestiser!! For et par! Hvordan er det mulig, må bare riste på hodet og vet ikke om jeg skal gråte eller le!Anonymous poster hash: 3825a...db4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Del Skrevet 13. august 2014 Malin (som elsker Lucas) og frk Heitmann har blitt bestiser!! For et par! Hvordan er det mulig, må bare riste på hodet og vet ikke om jeg skal gråte eller le!Anonymous poster hash: 3825a...db4 Anonymous poster hash: 766ee...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Del Skrevet 13. august 2014 Malin (som elsker Lucas) og frk Heitmann har blitt bestiser!! For et par! Hvordan er det mulig, må bare riste på hodet og vet ikke om jeg skal gråte eller le!Anonymous poster hash: 3825a...db4 Hvordan vet du det? Ser ikke noe om det på bloggen jeg, link? Noen som vet hvordan det går med Malin forresten? Anonymous poster hash: 766ee...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Del Skrevet 13. august 2014 Hvordan vet du det? Ser ikke noe om det på bloggen jeg, link? Noen som vet hvordan det går med Malin forresten? Anonymous poster hash: 766ee...b28 Rannveig har lagt ut bilder på Instagram. De var på fest i helgen. Jentekveld igår. Siste jeg hørte om Malin var at hun var i utlandet og jobbet/studerte? Tror hun har enda større silikonpupper enn Rannveig...Anonymous poster hash: 3825a...db4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 13. august 2014 #5 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) Hvordan vet du det? Ser ikke noe om det på bloggen jeg, link? Noen som vet hvordan det går med Malin forresten? Anonymous poster hash: 766ee...b28 Tror det går bra med Malin. Det virker som om hun har blitt mer voksen og ansvarlig (har henne på facebook), men sønnen bor fortsatt i fosterhjem. Endret 13. august 2014 av Infinite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pølsebrød Skrevet 13. august 2014 #6 Del Skrevet 13. august 2014 Får malin møte sønnen sin iblant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #7 Del Skrevet 13. august 2014 Får malin møte sønnen sin iblant? Hun svarte en kommentar på ig her om dagen, at sønnen bor i fosterhjem og hun har samvær med han. Hun sa også at saken skal opp for lagmannsretten. Virker som Malin har vokst mye. Anonymous poster hash: 936e5...fe4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #8 Del Skrevet 13. august 2014 Hun svarte en kommentar på ig her om dagen, at sønnen bor i fosterhjem og hun har samvær med han. Hun sa også at saken skal opp for lagmannsretten. Virker som Malin har vokst mye. Anonymous poster hash: 936e5...fe4 Hva heter malin på instagram? Anonymous poster hash: 766ee...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 14. august 2014 #9 Del Skrevet 14. august 2014 Ryddet for spekulasjoner Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #10 Del Skrevet 15. august 2014 Rannveig har lagt ut bilder på Instagram. De var på fest i helgen. Jentekveld igår. Siste jeg hørte om Malin var at hun var i utlandet og jobbet/studerte? Tror hun har enda større silikonpupper enn Rannveig...Anonymous poster hash: 3825a...db4 Hvem er Malin og Lucas? Anonymous poster hash: 2b7dc...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 15. august 2014 #11 Del Skrevet 15. august 2014 Ryddet for diskusjon om barn. Diskusjonen i seg selv er spennende, men vi ønsker ikke debatt om bloggeres barn, så dere er velkommen til å lage en generell debatt om temaet. Niennas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #12 Del Skrevet 15. august 2014 Siste rykte om R er at hun røyker hasj igjen... Et par som har kommentert det på det siste innlegget også :-( Hun er blitt helt sykelig tynn nå!? Hvorfor har plutselig R begynt å legge ut bilder av sønnen nå? Malin heter @malinelskerlucas på Instagram.Anonymous poster hash: 3825a...db4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #13 Del Skrevet 15. august 2014 Klarer ikke se unge mødre om dagen, den stemmen klarer jeg ikke. Linni meister høres herlig ut i forhold. Hun prøver å lage knirkestemme.....det høres fryktelig ut. Høres ut som hun skal på do nr 2 HELE tiden!! Anonymous poster hash: 288c9...895 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #14 Del Skrevet 15. august 2014 Ryddet for diskusjon om barn. Diskusjonen i seg selv er spennende, men vi ønsker ikke debatt om bloggeres barn, så dere er velkommen til å lage en generell debatt om temaet. Niennas, mod. Du kunne da vel ha delt tråden da. Anonymous poster hash: 26abd...235 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 16. august 2014 #15 Del Skrevet 16. august 2014 Herlig par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 16. august 2014 #16 Del Skrevet 16. august 2014 Ryddet for latterliggjøring. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #17 Del Skrevet 16. august 2014 link da dere? aner ikke hvem dette er Anonymous poster hash: 054df...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg