AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Sliter litt økonomisk akkurat nå, selv om det ikke er kritisk. Jeg har bare ikke råd til å svi av en tusing på sko. Funker det for meg som mann på 30 og gå i pensko til daglig? Kombinert med mørkeblå jeans og "hverdagsskjorte". Har en veldig uformell arbeidsplass hvor de fleste er 18-25. Ingen kundekontakt, vi bare sitter og jobber for oss selv. Dårlig bilde, men kanskje bedre enn ingenting. Skoene er helt sorte. http://gyazo.com/38ea490a06b237c927d1c5216172214e Anonymous poster hash: e4ebd...819
Gjest Solsmil Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Det går da helt fint. Mulig jeg er litt miljøskada, men jeg tenkte ikke akkurat på det som "pensko" i det heletatt.Jeg går i mye "penere pensko" stort sett hver dag, type høyhælte sandaler og ballerinasko med glitter, og har aldri tenkt over at det skulle vært noe problem. Tror ikke noen kommer til å legge merke til det, med mindre du går i utslitte asics joggesko til vanlig
Kvist Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Ville heller kalt de der enkle skinnsko jeg. Funker helt fint til hverdags!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Det går da helt fint. Mulig jeg er litt miljøskada, men jeg tenkte ikke akkurat på det som "pensko" i det heletatt.Jeg går i mye "penere pensko" stort sett hver dag, type høyhælte sandaler og ballerinasko med glitter, og har aldri tenkt over at det skulle vært noe problem. Tror ikke noen kommer til å legge merke til det, med mindre du går i utslitte asics joggesko til vanlig Converse som revnet Men jeg er likevel typen til å kunne gå litt penere kledd, i hvertfall sammenlignet med de jeg omgås. Takk for svarene. Anonymous poster hash: 24b6c...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå