Gå til innhold

Sommer-sko revnet - > pensko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt økonomisk akkurat nå, selv om det ikke er kritisk. Jeg har bare ikke råd til å svi av en tusing på sko.

Funker det for meg som mann på 30 og gå i pensko til daglig? Kombinert med mørkeblå jeans og "hverdagsskjorte". Har en veldig uformell arbeidsplass hvor de fleste er 18-25. Ingen kundekontakt, vi bare sitter og jobber for oss selv.

Dårlig bilde, men kanskje bedre enn ingenting. Skoene er helt sorte.

http://gyazo.com/38ea490a06b237c927d1c5216172214e

Anonymous poster hash: e4ebd...819
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fungerer helt fint. :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns det høres bra ut.

• Liker 1
Gjest Solsmil
Skrevet

Det går da helt fint. Mulig jeg er litt miljøskada, men jeg tenkte ikke akkurat på det som "pensko" i det heletatt.Jeg går i mye "penere pensko" stort sett hver dag, type høyhælte sandaler og ballerinasko med glitter, og har aldri tenkt over at det skulle vært noe problem. Tror ikke noen kommer til å legge merke til det, med mindre du går i utslitte asics joggesko til vanlig

Skrevet

Ville heller kalt de der enkle skinnsko jeg. Funker helt fint til hverdags!

Skrevet

Det går da helt fint. Mulig jeg er litt miljøskada, men jeg tenkte ikke akkurat på det som "pensko" i det heletatt.Jeg går i mye "penere pensko" stort sett hver dag, type høyhælte sandaler og ballerinasko med glitter, og har aldri tenkt over at det skulle vært noe problem. Tror ikke noen kommer til å legge merke til det, med mindre du går i utslitte asics joggesko til vanlig

Converse som revnet :P

Men jeg er likevel typen til å kunne gå litt penere kledd, i hvertfall sammenlignet med de jeg omgås. Takk for svarene.

Anonymous poster hash: 24b6c...854

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...