AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Hei alle sammen! Er i en situasjon hvor jeg har møtt en mann fra og til siden mars. Det som går igjen, er at vi møtes på lørdags kvelder, gjerne etter alkohol, da med overnatting og hva det medfører. Dette er en mann jeg har kjent siden 1 klasse på barneskolen, så vi er nok begge litt sjenerte når vi er sammen. Prater lett om alt, utenom oss. Han jobber dessverre på en annen del av landet, så er bare hjemme i helger. I sommer derimot stengte bedriften og han hadde 4 uker sommerferie. Jeg prøvde da å invitere han på grilling og vin en kveld, men merket da at han trakk seg unna. Jeg valgte da å reise til han en par uker etterpå, en søndag, levere tilbake tingene hans som lå hos meg. Var hos han en time, før jeg stakk igjen. Vi satt bare ved spisestuen og skravlet den timen, thats it. Deretter sa jeg at jeg hadde planer å måtte reise. Virker som min enkle avvisning da kanskje kan ha fått han mer inntr. I helgen igjen tok han kontakt. Kom til meg, vi hadde IGJEN en superfin kveld/natt/formiddag med masse prat og kos. Kan selvfølgelig være jeg missoppfatter, men jeg syntes det virker som han blir mer knyttet for hver gang vi møtes. Vi åpner oss mer begge to. Tør fortelle mer og mer om hva vi liker i sengen etc. I tillegg er han blitt mer og mer kosete. Stryker meg på ryggen, vil ha meg i armkroken etc. Jeg syntes dette er veldig vanskelig. Jeg har selvfølgelig falt hardt for denne mannen, men prøver å holde lav profil for å ikke skremme han avgårde. Venninner pusher på å mener det er på tide jeg får noen svar fra han. Selv føler jeg at jeg ser en liten fremgang, og vil derfor gi han tid. Ingen av oss har barn, og han fortalte også i helgen at det stod veldig høyt på listen. Spurte meg også forsiktig hva jeg tenkte om den saken (vi hadde begge drukket alkohol) Samtidig er jeg jo redd for å være et offer for enkel helgesex. Vi er 35 år begge to. Hva tror dere? Offer for enkel sex i helger, eller kan det være noe jeg bør gi en sjangs? Blir jeg grundig lurt her? Jeg kjenner jo mannen godt fra tidligere, men vet ingenting om han og hvordan han har vært mot damer han har møtt tidligere. Anonymous poster hash: c2044...8d0 Anonymous poster hash: c2044...8d0
Gjest krokodillen Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 denne er så enkel at det er rart du ikke ser det selv. du ser en liten fremgang sier du. ganske normalt ettersom du er forelska i fyren og dermed kun leter etter de minste tegn på at han er interessert. du ser derimot ikke de opplagte tegnene på at han ikke er interessert. dette er nok bare fylleknulling dessverre
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Dersom han er singel og uten barn, hvorfor ukependler han da mellom 'hjemsted' og arbeidsbyen? Har han to leiligheter? Jeg synes du skal spørre han hva han føler. Såpass må gå an når dere allerede har et fysisk nært forhold. Anonymous poster hash: 160a8...57b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Enig med anonym over her. Spør ham om dette, og forbered deg på et ærlig svar. Om han ikke kommer med noe svar er det også et svar i seg selv. Anonymous poster hash: bb134...172
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 denne er så enkel at det er rart du ikke ser det selv. du ser en liten fremgang sier du. ganske normalt ettersom du er forelska i fyren og dermed kun leter etter de minste tegn på at han er interessert. du ser derimot ikke de opplagte tegnene på at han ikke er interessert. dette er nok bare fylleknulling dessverre Du har nok sikkert rett, men man ønsker bare så veldig! Dersom han er singel og uten barn, hvorfor ukependler han da mellom 'hjemsted' og arbeidsbyen? Har han to leiligheter? Jeg synes du skal spørre han hva han føler. Såpass må gå an når dere allerede har et fysisk nært forhold.Anonymous poster hash: 160a8...57b Han har to leiligheter ja, men han kjøpte her før han fikk jobben utenbys. Og nye jobben betaler leiligheten hans på nytt arbeidssted. Han har ikke fått så mange venner på nytt arbeidssted, derfor velger han å ukespendle. Jeg kan spørre han om følelser, og jeg får nok et ærlig svar.... men jeg er redd for å skyve han bort ved å være for "frempå". Lurer på om han bare trenger tid.... han virker jo litt mer og litt mer knyttet for hver gang vi møtes syntes jeg. Er selvfølgelig også redd for svaret! Takk for tips! Hjelper nok ikke så mye å spørre her, men godt å få luftet hjertet og tankene. Samtidig få noen tilbakemeldinger fra utenforstående. Anonymous poster hash: c2044...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå