AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Så hva gjør jeg nå? Vi er så forskjellige at det er latterlig! Av alle ting er han en blitzer, ser sånn ut osv, jeg er kanskje det motsatte. Kan noen slå meg i bakhodet? Disse følelsene er bare rare, men jeg kan ikke snu de Anonymous poster hash: c7254...aae
Gjest Malanthor Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Unngå kontakt så vil de sannsynligvis forsvinne etter en stund. 2
Sunbeam Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Tja, virker han som en god fyr.... Så sats? Det finnes mange ulike type blitzere, så at han tilhører denne gruppen mennesker sier nødvendigvis ikke så mye - unntatt om stilen,da. Bare finn ut om han har alt på sitt rene (og det gjør du jo ved å bli bedre kjent), og du bør kanskje sniffe ut hvor radikal han er. Så spørs det jo også kanskje hvor i politikken du selv befinner deg om dette skal gå
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Er i samme situasjon. Har prøvd å unngå følelsene i et halvt år nå, men de blir bare sterkere og sterkere. Vi har veldig ulik alder, ulik bakgrunn, opplevd veldig forskjellige liv, har ulikt syn på veldig mange ting. Jeg har små barn, han har store osv osv. Men vi kommuniserer fantastisk og sexen er ubeskrivelig deilig. Kinkig... Anonymous poster hash: 1cb4c...ec3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Er i samme situasjon. Har prøvd å unngå følelsene i et halvt år nå, men de blir bare sterkere og sterkere. Vi har veldig ulik alder, ulik bakgrunn, opplevd veldig forskjellige liv, har ulikt syn på veldig mange ting. Jeg har små barn, han har store osv osv. Men vi kommuniserer fantastisk og sexen er ubeskrivelig deilig. Kinkig...Anonymous poster hash: 1cb4c...ec3 Et halvt år? Oh my... Jeg kan ikke gå rundt sånn her i et halvt år 😱 Her er også aldersforskjellen alt for stor, han er veldig mye yngre enn meg. Så hva vil han? Jeg håper dette bare glir fint inn i et vennskap...Anonymous poster hash: c7254...aae
Gjest krokodillen Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Et halvt år? Oh my... Jeg kan ikke gå rundt sånn her i et halvt år Her er også aldersforskjellen alt for stor, han er veldig mye yngre enn meg. Så hva vil han? Jeg håper dette bare glir fint inn i et vennskap...Anonymous poster hash: c7254...aae du har følelser men håper det glir inn i et vennskap ja. bare sånn helt plutselig på mystisk vis! hahah lykke til med det! så lenge du eksponeres for dette mennesket så er det ikke umulig at du går både et halv år, et år og mest sannsynlig enda lenger med disse følelsene
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 du har følelser men håper det glir inn i et vennskap ja. bare sånn helt plutselig på mystisk vis! hahah lykke til med det! så lenge du eksponeres for dette mennesket så er det ikke umulig at du går både et halv år, et år og mest sannsynlig enda lenger med disse følelsene Hehe ja. Jeg eksponeres for denne fyren hver dag, og det kan jeg ikke gjøre noe med. Så ja, da får jeg satse på mystikk/magi haha en Woodoo dukke hadde kanskje gjort susen? Haha... Anonymous poster hash: c7254...aae
Gjest krokodillen Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Hehe ja. Jeg eksponeres for denne fyren hver dag, og det kan jeg ikke gjøre noe med. Så ja, da får jeg satse på mystikk/magi haha en Woodoo dukke hadde kanskje gjort susen? Haha... Anonymous poster hash: c7254...aae du kan ikek gjøre noe med det? tror jeg bare er en klein unnskyldning. nesten alt kan gjøres noe med, med mindre du er dau da
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #9 Skrevet 13. august 2014 du kan ikek gjøre noe med det? tror jeg bare er en klein unnskyldning. nesten alt kan gjøres noe med, med mindre du er dau da At vi jobber sammen, er det en klein unnskyldning? Mener du at jeg skal skifte jobb for å komme bort fra en jeg er betatt av? Og neste jobb? Kanskje jeg skal skifte den også fordi jeg ikke liker skoene til sjefen? Anonymous poster hash: c7254...aae 2
Gjest brutal_mann Skrevet 13. august 2014 #10 Skrevet 13. august 2014 All in eller all out. Det inkluderer jobb.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #11 Skrevet 13. august 2014 All in eller all out. Det inkluderer jobb. Dere er ikke seriøse!? Er dere så attraktive på jobbmarkedet at dere kan skifte jobb for småting? Også om dere liker jobben godt? Anonymous poster hash: c7254...aae
spewdonym Skrevet 13. august 2014 #12 Skrevet 13. august 2014 Det er vel ingen som sier at du SKAL bytte jobb, men at du vil slite med å glemme ham så lenge dere omgås, på jobb som andre steder. Personlig tror jeg at ting kan gå over etter hvert, men da etter at man har blitt bedre kjent og fått knust noen illusjoner, kanskje..
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #13 Skrevet 13. august 2014 Kanskje duikke liker ham. Men tanken på t det er nytt,og kanskje i dine øyne "ulovlig" (hvem vil vel være sammen med en blitzer)Anonymous poster hash: e1e6e...f55
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #14 Skrevet 13. august 2014 Kanskje duikke liker ham. Men tanken på t det er nytt,og kanskje i dine øyne "ulovlig" (hvem vil vel være sammen med en blitzer)Anonymous poster hash: e1e6e...f55 Blitzere er ofte heite av en eller annen grunn Anonymous poster hash: 54e95...5ee
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #15 Skrevet 13. august 2014 Blitzere er ofte heite av en eller annen grunn Anonymous poster hash: 54e95...5ee Hvis DU synes det, er det sikkert fordi de egentlig ikke er det akkurat som at noen tenner på sykelig overvektige eller sykelig tynne. Anonymous poster hash: e1e6e...f55
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #16 Skrevet 13. august 2014 Hvis DU synes det, er det sikkert fordi de egentlig ikke er det akkurat som at noen tenner på sykelig overvektige eller sykelig tynne.Anonymous poster hash: e1e6e...f55 ? Anonymous poster hash: 54e95...5ee
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #17 Skrevet 13. august 2014 Kanskje duikke liker ham. Men tanken på t det er nytt,og kanskje i dine øyne "ulovlig" (hvem vil vel være sammen med en blitzer)Anonymous poster hash: e1e6e...f55 Haha jeg skrev ikke noe galt om blitzere, fine folk som alle andre. Jeg skrev at jeg er langt fra det, og vil jo gjerne være sammen med en som har like holdninger som meg Anonymous poster hash: c7254...aae
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #18 Skrevet 13. august 2014 Haha jeg skrev ikke noe galt om blitzere, fine folk som alle andre. Jeg skrev at jeg er langt fra det, og vil jo gjerne være sammen med en som har like holdninger som meg Anonymous poster hash: c7254...aae Da er det best å holde seg unna de er.. Gale.. Og voldelige.. Anonymous poster hash: e1e6e...f55
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #19 Skrevet 13. august 2014 ? Anonymous poster hash: 54e95...5ee Blitzere er ikke heite, de er ekle, anarkistiske, opprørske, voldelige og slemme. Sånn generelt sett. Kanskje det er derfor noen liker dem, fordi de er sånn. Rare. Ulovlige. Ikke godtatt? Akkurat som at noen tenner på sykelig overvektige, som ikke er godtatt i samfunnet, og anorektiske, som ikke er godtatt i samfunnetAnonymous poster hash: e1e6e...f55 1
Gjest brutal_mann Skrevet 13. august 2014 #20 Skrevet 13. august 2014 Dere er ikke seriøse!? Er dere så attraktive på jobbmarkedet at dere kan skifte jobb for småting? Også om dere liker jobben godt? Anonymous poster hash: c7254...aae Dere er ikke seriøse!? Er dere så attraktive på jobbmarkedet at dere kan skifte jobb for småting? Også om dere liker jobben godt? Anonymous poster hash: c7254...aae Aner ikke om jeg er spesielt attraktiv som arbeidstaker men to damer har byttet jobb etter å ha funnet ut at det å være gift og å jobbe med meg ikke gikk. Jeg har en gang vurdert seriøst å bytte jobb på grunn av en dame men hun flyttet mens jeg sonderte markedet. Så er spørsmålet om du er betatt eller uhelbredelig forelsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå