Gå til innhold

Flørte med dustemikkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at jeg har en fyr i kikkerten, men jeg kjenner han litt fra før. Har kjent han hele livet, siden han var barndomsvenn med broren min.. Men jeg møtte han på en fest og vi hadde ganske god kjemi. Vi snakket og lo hele kvelden, og i ettertid har han likt bilder på facebook osv. Kommer alltid i prat osv...

Problemet er at han er en useriøs person som tuller hele tiden og han er vanskelig å snakke seriøst med. Han er kjempe morsom altså og jeg liker det. (Nerdalert) Kanskje det er hans måte å være klein på, ikke vet jeg.
Jeg derimot, er enda mer klein og dum på flørting. Flørter mest med humor og tar sjeldent hint. Møter han snart nå, på en happening.

Hvordan skal jeg prøve å flørte med han, slik at han tar hintet og ikke tror jeg tuller? :fnise:

Anonymous poster hash: e3634...75d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bruke kroppsspråket. Og se han dypt inn i øynene når du flørter.

Anonymous poster hash: 2da31...400
Skrevet

Var akkurat sammen med en useriøs person, og ja det hele ble litt for useriøst for min del. Litt for mye tull og fanteri om ting man ikke spøker med. Humor er selvfølgelig viktig men blir det for mye av det gode, da blir det ofte for mye.
Stol på magefølelsen, det er alltid verd et forsøk :)

Skrevet

Noen bruker humor for å dekke over egen usikkerhet.

Skrevet

Du må bruke kroppsspråket. Og se han dypt inn i øynene når du flørter.

Anonymous poster hash: 2da31...400

Kan jo prøve. Håper han er litt mer seriøs når jeg blir bedre kjent med han da. :P

Skrevet

Var akkurat sammen med en useriøs person, og ja det hele ble litt for useriøst for min del. Litt for mye tull og fanteri om ting man ikke spøker med. Humor er selvfølgelig viktig men blir det for mye av det gode, da blir det ofte for mye.

Stol på magefølelsen, det er alltid verd et forsøk :)

Ja, det er nettopp dette jeg frykter. Men ja, må bare bli mer kjent med han da. ;)

Skrevet

Dytt puppa opp i ansiktet på ham.

Anonymous poster hash: c9eb8...0d7
Skrevet

Dytt puppa opp i ansiktet på ham.

Anonymous poster hash: c9eb8...0d7

Det tar han sikkert seriøst ja! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...