AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Vi har alltid hatt forskjellig humor. Begge kan le av noe vittig en venn forteller, men der stopper likheten. Han liker best Mot i brøstet, Karl & co og Jackass og ler høylytt til dette hver dag. Siden jeg ikke ler blir han irritert og sier jeg er eb kjip tørrpinne som aldri ler av noe. Jeg liker best Brille, Nytt på nytt og Torsdag kveld fra Nydalen. Hver gang jeg ler sier han jeg er en stor nerd og at vi har ingenting til felles. For meg er ikke dette en stor greie men han mener humor er alfa og omega i et forhold . Hva tenker dere? Skal jeg le for å redde husfreden? Synes det blir helt rart..Anonymous poster hash: 9fa1e...1e9
Sommerfugl86 Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Jeg synes det må være lov å le av det man faktisk synes er morsomt. Kanskje dere kan prøve å se en gøy film på kino eller gå på et stand-up-show? Da kan dere dele en fin opplevelse og kanskje flytte fokus litt.
Zevs Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Men er det bare humoren som er den store forskjellen, da? Jeg ville antatt at dere hadde en smule sprikende intellekt, basert på de preferansene! 7
Prestekragen Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Men er det bare humoren som er den store forskjellen, da? Jeg ville antatt at dere hadde en smule sprikende intellekt, basert på de preferansene! Dette
plix Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Måtte trekke på smilebåndet- nøyaktig slik forskjell på humor har vi også Kan le av forskjellige ting i samme komedie, om vi skulle se en. Aldri sett på det som et problem oss imellom, vi har da humor selv om hans er "dårlig" Problemet er ikke forskjell i humor, men at man ser ned på den andres humor. Hans nedsettende kommentarer bør du konfrontrere. Om det ikke hjelper må du se hvor alvorlig han er og om hvor viktig dette er for deg. 2
Gjest krokodillen Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 han typen din høres mer ut som en tørr skolesvamp enn en mann med humor
Gjest krokodillen Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Men er det bare humoren som er den store forskjellen, da? Jeg ville antatt at dere hadde en smule sprikende intellekt, basert på de preferansene! og hvem er den mest intelektuelle da mener du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå