Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ett 2 år gammelt barn sammen, han er 28, jeg er 21. Vi har vært sammen noen år og vi har begynt å snakke om giftermål osv. Vi begge syntes det hadde vært koselig å gifte oss i kirken og ha stor fest osv, men hadde det vært egoistisk av oss å gifte oss i utlandet, bare tatt med barnet vårt og feiret bare oss tre? Uten en fest når vi kommer hjem. Så blir det bryllupsreise i samme slengen på en måte. Kunne ikke tenkt meg å reise uten barnet vårt uansett.. Er det noen andre her inne som har giftet seg uten å invitere familie osv?

Anonymous poster hash: f7830...c37

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om noen som planlegger å gifte seg i utlandet. De har ikke barn, men ellers blir det jo likt (ikke familie og venner til stede etc). Synes folk skal få gifte seg på den måten de selv føler for.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Vi har ett 2 år gammelt barn sammen, han er 28, jeg er 21. Vi har vært sammen noen år og vi har begynt å snakke om giftermål osv. Vi begge syntes det hadde vært koselig å gifte oss i kirken og ha stor fest osv, men hadde det vært egoistisk av oss å gifte oss i utlandet, bare tatt med barnet vårt og feiret bare oss tre? Uten en fest når vi kommer hjem. Så blir det bryllupsreise i samme slengen på en måte. Kunne ikke tenkt meg å reise uten barnet vårt uansett.. Er det noen andre her inne som har giftet seg uten å invitere familie osv?

hva så om det er egoistisk? Man gifter seg for seg selv. Ikke for ansre mener nå jeg. Vet mange sikkert er uenig men.
  • Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke egoistisk.

Gratulerer, forresten.

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar:) Så fint at dere ikke syntes det er egoistisk osv, da blir det nok det vi gjør om ett par år. Ts:)

Skrevet

Måten man velger å gifte seg på skal i grunn ikke dikteres av noen andre enn de som faktisk gifter seg. Synes forøvrig det hørtes koselig og romantisk ut jeg TS :)

Skrevet

Vi har nettopp gjort det. Ingen barn her i bildet da, men det ble litt snurtne foreldre likevel. Selv om vi skal lage i stand en fest.. men det var så verdt det! Vi kunne ikke hatt e finere opplevelse😊

Anonymous poster hash: ef497...d13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...