Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes så mange rundt meg er morsomme, mens jeg sjelden kommer med noe folk ler av. Kan man bli morsommere, eller må man bare godta at noen ikke er like morsomme som andre? Ifht menn f.eks., er jeg redd for å være veldig kjedelig i et forhold og aldri komme med noe morsomt. Selv liker jeg godt menn som er morsomme, men jeg kan vel ikke forvente en morsom mann når jeg ikke er morsom selv?

Anonymous poster hash: 0ee63...f38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, ble mye "morsom" over her :)

• Liker 1
Skrevet

Ingen kvinner er morsomme, så det er det heller ingen menn som forventer. Holder lenge at dere har god sans for humor.

• Liker 2
Skrevet

Min humor er så tørr noen ganger at man skal være helt rett person for i det hele tatt oppfatte at det er en morsomhet :P

Ellers har jeg ganske lik sans for humor som typen da, tror ikke han synes jeg er spesielt kjedelig.

Gjest Amémonos
Skrevet

Ingen kvinner er morsomme, så det er det heller ingen menn som forventer. Holder lenge at dere har god sans for humor.

Nå må du gi deg.

Skrevet

Å, joda! Jeg kjenner mange morsomme kvinner.

ts

• Liker 1
Skrevet

Min humor er så tørr noen ganger at man skal være helt rett person for i det hele tatt oppfatte at det er en morsomhet :P

Ellers har jeg ganske lik sans for humor som typen da, tror ikke han synes jeg er spesielt kjedelig.

Jeg har heldigvis sans for humor jeg også. Ler mye, men føler ikke at jeg bidrar liksom. Akkurat nå liker jeg en mann som ofte kommer med morsomheter. Han ler jeg masse av. Men jeg tenker at han må synes jeg er utrolig kjedelig som aldri sier noe morsomt selv...

ts

Skrevet

Jeg har heldigvis sans for humor jeg også. Ler mye, men føler ikke at jeg bidrar liksom. Akkurat nå liker jeg en mann som ofte kommer med morsomheter. Han ler jeg masse av. Men jeg tenker at han må synes jeg er utrolig kjedelig som aldri sier noe morsomt selv...

ts

Noen menn liker faktisk at jenta ler av han enn omvendt. Da føler de seg morsomme og bra :) De trenger ikke at jenta er så morsom alltid faktisk :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr som aldri sa noe morsomt, og jeg kjedet meg sånn at jeg gjorde det slutt.

Anonymous poster hash: d5c84...20f
  • Liker 1
Skrevet

Noen menn liker faktisk at jenta ler av han enn omvendt. Da føler de seg morsomme og bra :) De trenger ikke at jenta er så morsom alltid faktisk :)

Så bra! Håper han synes det :)

ts

Skrevet

Jeg var sammen med en fyr som aldri sa noe morsomt, og jeg kjedet meg sånn at jeg gjorde det slutt.

Anonymous poster hash: d5c84...20f

Oj, ja det skjønner jeg jo. Humor er jo viktig. Håper jeg ikke er så kjedelig at jeg blir dumpa pga det!

ts

Skrevet

ts

Typen min sier også mye mer morsomt enn meg. Langt oftere jeg ler av ham enn han ler av noe jeg lirer av meg :P

men som sagt, tror absolutt ikke han synes jeg er kjedelig av den grunn ;)

Bidrar vel litt da, men ofte spiller jeg bare videre på ting han har sagt.

Gjest Juggler
Skrevet

Oj, ble mye "morsom" over her :)

Selvbevisst much?

Selv har jeg sær humor. Jo mer ironi, jo bedre. Det handler ikke så mye om at man skal tilfredsstille andre, men at man ser humor i noe som blir sagt eller situasjonen osv. og tør å påpeke dette. Man må finne det morsomme i situasjonen og påpeke dette.

Skrevet

Lær av Cathrine88 på forumet her! :ler:

• Liker 4
Skrevet

Hvis du synes du selv ikke er morsom, så er det litt vanskelig å "skaffe" seg det eller hva jeg skal si. Det er jo noe man gradvis har bygd opp, og det følger jo som regel med personligheten din.

Du kan jo skaffe deg selvironi, det er morsomt. Jeg pleier som regel å dra meg litt i mageflesket mens folk ser på, så heller jeg litt godteri der og kaller bilringen min for godteriskåla.

Anonymous poster hash: 6d108...b06
Skrevet

Tror det har mye med personen(e) å gjøre. Har man lik forståelse og type humor kræsjer det jo ikke og man syns hverandre er morsomme. Blir jo ofte at man utvikler en spesiell og ofte sær type humor innen familie og vennekrets, sånn er det for meg ihvertfall.

Skrevet

noen er. ;)

Skrevet

Typen min sier også mye mer morsomt enn meg. Langt oftere jeg ler av ham enn han ler av noe jeg lirer av meg :P

men som sagt, tror absolutt ikke han synes jeg er kjedelig av den grunn ;)

Bidrar vel litt da, men ofte spiller jeg bare videre på ting han har sagt.

Her er det motsatt, jeg lirer av meg forskjellige ting og han kan le leenge av det. Elsker det. Går selvfølgelig andre veien også, men ikke like ofte. Når det er sagt så er jeg ganske sikker på at folk flest ser på meg som en kjedelig person. Men jeg er heller ikke utadvent, og er for det meste et nervevrak i sosiale settinger dermed mister jeg intelligensen til å si noe vittig.

Anonymous poster hash: 6ae15...a24

Skrevet

Skjønner. Jeg kan være litt kjedelig til tider selv, men hvis det hadde stoppet noen så hadde ikke det vært et tap at et slikt forhold gikk dukken uansett. :) Tenk sånn. Det hjelper.

Anonymous poster hash: 15143...8a6
Skrevet

Jeg er heller ikke morsom så jeg ler høyt istedenfor :fnise:

Anonymous poster hash: 35b64...c5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...