Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sprakk boblen, og jeg var utro. Fuck it, det var sånn det måtte bli!

Jeg elsker damen min over alt på jord, men herlighet!! I over ett år så har sexlivet våres vært mitt fengsel. Hun avviser og avviser, og jeg har gjort alt jeg kan, alt jeg kommer på for å finne ut hva som har vært gale, hva jeg gjør gale, hva vi kan gjøre. Men neeeida, alt jeg får høre er at det er "ingenting", "slutt å mas". Wow,

hun bryr seg tydeligvis ikke????

Hver gang jeg har prøvd meg, så får jeg samme gamle leksa… "du er bare kåt", "du vil bare ha sex"…. Alt jeg vil er å ha sex med damen min?? Hva skjedde? Hvor ble det av det gode sexlivet vi hadde (iallefall synes jeg det var bra..).

Jess, jeg føler meg jævlig, men fy faen! Hun har klart å overbevise meg, og bevise for seg selv at joda jeg er tydeligvis den samme drittsekken som alle andre menn er. Hva i all verden sier dette om damen min da? Hvordan kan hun rettferdiggjøre den avstanden hun konstruerte mellom oss kun for å bevise at hun hadde rett bare hun ventet lenge nok?

Nei nei, enda så mye jeg elsker denne jenten - så får nok være nok. Jeg takker for meg og trekker meg unna, heller singel resten av livet enn dette bullshittet her!

Anonymous poster hash: c3652...cf8
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor slår ikke folk bare opp før de er utro? det er en ting som har facinert meg. hvorfor være i forhold (som åpenbart ikke funker) om man skal ha sex med andre?

Anonymous poster hash: 65153...571
  • Liker 14
Skrevet

Kunne dumpa henne først da. Så hadde du sluppet å være utro...

Anonymous poster hash: 5a46c...9a8
  • Liker 11
Gjest Chloe87
Skrevet

Jada, unnskyld deg i vei du, men du skulle ha gjort det slutt før du bestemte deg for å ligge med en annen! Finnes ingen unnskyldning for utroskap!

Gjest brutal_mann
Skrevet

hvorfor slår ikke folk bare opp før de er utro? det er en ting som har facinert meg. hvorfor være i forhold (som åpenbart ikke funker) om man skal ha sex med andre?

Anonymous poster hash: 65153...571

Fordi det er noen mil mellom det å vite noe og det å innse noe. Et sidesprang er ofte den siste dråpen som gjør at lyset er på for fullt i alle rom.

• Liker 17
Gjest brutal_mann
Skrevet

Og her renner det inn med besteborgere...

• Liker 6
Skrevet

Det er lov å være utro i dette landet. Er vel uansett ikke skikkelig utro hvis du gjør det slutt rett etterpå.

Utro for meg er å ha sex med noen så skjule det for partneren og leve som normalt. Er man utro og man så gjør det slutt så fikk hun bare ikke med seg memo'et før det var for sent.

Anonymous poster hash: 96ab8...2d4
  • Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Om hver og en tar seg til i 10 sekunder... tid til å forsøke å tenke seg tanken på å bli møtt av en rygg når du trenger noen...

Om kvinner kunne klare å tenke seg hvor mye kjærlighet som demonstreres med en stiv pikk...

- er det da lettere å bli avvist når man vil snakke enn når man søker og trenger fysisk nærhet? - jeg tror ikke det.

Dtete kun som noen små tanker om at alt henger sammen med alt... og at det kanskje ikke alltid er den optimale løsningen å bryte opp...

Edit: Liten bokstavfeil

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Skrevet

Det er lov å være utro i dette landet. Er vel uansett ikke skikkelig utro hvis du gjør det slutt rett etterpå. Utro for meg er å ha sex med noen så skjule det for partneren og leve som normalt. Er man utro og man så gjør det slutt så fikk hun bare ikke med seg memo'et før det var for sent. Anonymous poster hash: 96ab8...2d4

Da har du misforstått definisjonen av utro. Går man bak ryggentil partner er man utro enten man slår opp eller ei

• Liker 3
Skrevet

Det er lov å være utro i dette landet. Er vel uansett ikke skikkelig utro hvis du gjør det slutt rett etterpå. Utro for meg er å ha sex med noen så skjule det for partneren og leve som normalt. Er man utro og man så gjør det slutt så fikk hun bare ikke med seg memo'et før det var for sent. Anonymous poster hash: 96ab8...2d4

Da har du misforstått definisjonen på utro.

Går man bak ryggen til partner så er man utro enten man gjør det slutt eller ei

• Liker 3
Skrevet

Jeg forstår på en måte hvordan og hvorfor noen kan være utro før de slår opp med sin partner. Jeg har sett andre gjøre dette. Personlig hadde jeg valgt motsatt rekkefølge, slå opp først, men det betyr ikke at jeg ikke på en måte kan forstå de som trenger dette sidespranget for å dytte segselv ut døra. Det er vanskelig å gjøre det slutt med noen man elsker/er glad i, selv om forholdet ikke fungerer.

For meg høres det ut som det i lengre tid har vært kommunikasjonssvikt mellom dere. Selv om det handler om sex. Om man kanskje ikke har så lyst en periode (noe som ikke er unaturlig i segselv), så går det an å snakke åpent om det. Med forståelse for den andres synspunkter (noe som forutsetter en åpen og ærlig kommuikasjon) så ville antagelig ikke problemet vokst ut av alle proposjoner. Evt hadde man kanskje kommet til enighet om å avslutte forholdet.

Har selv nulltoleranse for utroskap så mener ikke å forsvare hva TS faktisk gjorde. Typen vet hva slags bestialske ting som venter om han skulle finne på noe sånt tull ;)

Skrevet

Hva er det egentlig som gjør at kvinner slutter å ha sex etter en stund når man endelig har funnet den rette for så å bli dumpet og starte på'an igjen?

Jeg tenker jo at for å finne en ny kjæreste så må man jo ut på markedet og potensielt ligge med en masse idioter og playere for å finne en ny kjæreste. Hvorfor ikke bare ha sex med kjæresten man har?

Anonymous poster hash: 96ab8...2d4
  • Liker 4
Skrevet

Jeg foretrekker at partneren er utro før man slår opp. Ville blitt deppet om jeg ble dumpet fordi de kanskje kom til å møte noen. Altså noe som er usikkert.

Det blir som å si opp jobben før man får en annen jobb. Da føler man at den orginale jobben må være skikkelig jevlig.

Anonymous poster hash: 56d92...1d4
  • Liker 2
Skrevet

Fordi det er noen mil mellom det å vite noe og det å innse noe. Et sidesprang er ofte den siste dråpen som gjør at lyset er på for fullt i alle rom.

Du kan virkelig sette ord på ting. Godt å se folk som bidrar i nogenlunde her inne, selv om det virker som det er et skuddår mellom hver gang det skjer.

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker at partneren er utro før man slår opp. Ville blitt deppet om jeg ble dumpet fordi de kanskje kom til å møte noen. Altså noe som er usikkert.

Det blir som å si opp jobben før man får en annen jobb. Da føler man at den orginale jobben må være skikkelig jevlig.

Anonymous poster hash: 56d92...1d4

Hahahaha dagens troll!

Skrevet

Og her renner det inn med besteborgere...

Hvis du hadde opplevd å bli bedratt på det groveste ville du antakeligvis kommentert anderledes.

Jeg har fått helt andre holdninger etter at jeg har følt utroskap på kroppen selv. Det finnes INGEN unnskyldning for å være utro.

Personlig syntes jeg det skulle vært straffbart, da jeg ser hva slags konsekvenser det kan få for en hel del personer som er i familie med drittsekkene.

• Liker 4
Skrevet

Hvis du hadde opplevd å bli bedratt på det groveste ville du antakeligvis kommentert anderledes.

Jeg har fått helt andre holdninger etter at jeg har følt utroskap på kroppen selv. Det finnes INGEN unnskyldning for å være utro.

Personlig syntes jeg det skulle vært straffbart, da jeg ser hva slags konsekvenser det kan få for en hel del personer som er i familie med drittsekkene.

Enig.

--

Merker jeg egentlig ble kvalm av denne tråden fordi det minner meg så mye om eksen min, som nettopp gjorde og tenkte akkurat som deg TS, istedet for å prate om problemet og finne ut hvor det lå før ting gikk galt.

• Liker 4
Skrevet

Kunne dumpa henne først da. Så hadde du sluppet å være utro...

Anonymous poster hash: 5a46c...9a8

Burde ikke hun ha dumpet ham istedet? Så hadde hun unngått utroskap? eller var det helt forferdelig av meg å se dette fra et annet synspunkt enn hvor TS er den store stygge ulven….?

Anonymous poster hash: 34f91...fd4

• Liker 2
Skrevet

Enig.

--

Merker jeg egentlig ble kvalm av denne tråden fordi det minner meg så mye om eksen min, som nettopp gjorde og tenkte akkurat som deg TS, istedet for å prate om problemet og finne ut hvor det lå før ting gikk galt.

TS sier jo selv at han har prøvd alt for å forstå hva som er gale osv… uten å få noe svar. Men dette brydde du deg vel fint lite om eller? Hvorfor i alle dager er kvinnen alltid offeret??? Jeg synes virkelig synd på denne karen, og alle andre med damer som stenger sine mannfolk fullstendig ute. Helt ute av stand til å bidra til kommunikasjon. Har damen et problem, så er det hennes plikt i forholdet til å gjøre noe med dette - altså ta dette opp. Det kan da ikke være slik at mannen må fomle i blinde for så å stange i veggen hver bidige gang uten at damen hjelper til? Eller skal mannen bare "forstå" noe som ikke er blitt forklart, og akseptere tingenes tilstand selv om de er miserable? Kommunikasjon er toveis, da nytter det ikke å stenge hverandre ute. Jeg merker jeg ble kvalm av din trangsynthet :/

• Liker 3
Skrevet

TS sier jo selv at han har prøvd alt for å forstå hva som er gale osv… uten å få noe svar. Men dette brydde du deg vel fint lite om eller? Hvorfor i alle dager er kvinnen alltid offeret??? Jeg synes virkelig synd på denne karen, og alle andre med damer som stenger sine mannfolk fullstendig ute. Helt ute av stand til å bidra til kommunikasjon. Har damen et problem, så er det hennes plikt i forholdet til å gjøre noe med dette - altså ta dette opp. Det kan da ikke være slik at mannen må fomle i blinde for så å stange i veggen hver bidige gang uten at damen hjelper til? Eller skal mannen bare "forstå" noe som ikke er blitt forklart, og akseptere tingenes tilstand selv om de er miserable? Kommunikasjon er toveis, da nytter det ikke å stenge hverandre ute. Jeg merker jeg ble kvalm av din trangsynthet :/

Og ups, det var jeg som skrev dette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...