Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 hei (",) jeg bruker størrelse 42 til 43 i sko. det er vanskelig å finne sko som passer! finner jeg noe jeg liker er det alltid utsolgt i min størrelse.. noe som kan hjelpe og gi meg tips om forretninger i Bergen som selger "store" sko, eller som har et bra utvalg i str 42 til 43?? ville blitt SÅ glad! klemz
Mockbamilla Skrevet 2. juli 2004 #2 Skrevet 2. juli 2004 Skohjørnet i Olav Kyrres gate, rett ved Galleriet! Der har jeg funnet meg finsko + fine hverdagssko i str 44 Har selv lett i mange år, og fikk tilslutt tips om denne butikken. Men når jeg var der sist, i mai, fikk jeg beskjed om at jeg burde ha kommet i mars, fordi skoene blir revet bort med en gang de kommer. Men det kommer vel nye i høst regner jeg med! Skoene er litt dyre, du må nok opp mot/ over 1000-lappen, men det er vel ikke så ofte du kjøper sko? For meg er det iallefall verdt det!
nyibyen Skrevet 2. juli 2004 #3 Skrevet 2. juli 2004 I kjelleren på sundt-bygget er det en skobutikk. Sist jeg var der så jeg et skilt med "Store føtter er også fine" el.l. Og et utvalg sko under skiltet. Kanskje det er verdt å stikke innom der?
nyibyen Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 I kjelleren på sundt-bygget er det en skobutikk. Sist jeg var der så jeg et skilt med "Store føtter er også fine" el.l. Og et utvalg sko under skiltet. Kanskje det er verdt å stikke innom der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå