Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er 20 år og bruker ikke sminke. Jeg fikk ikke lov til å bruk sminke før jeg var 14 og da husker jeg at jeg brukte lipgloss med smak, der poenget var smaken.

Jeg har prøvd sminke som maskara, øyenskygge og foundation men det det ser ikke pent ut og jeg pirker ubevisst på øyevippene hele tiden. De få gangene jeg har brukt foundation merker jeg at ansiktet blir tørt. De som har fuktighet i seg har ikke i min fargenyanse(mørk mor og lys far). Det eneste jeg er komfortabel med er leppestift. Jeg er påpasselig med hva jeg spiser og bruker jevnlig ansiktsmaske. Jeg bruker ofte naturlig nøtter\kokos olje til hud og hår og bruker ansiktrens hver kveld. Huden og håret mitt er avhengig av mye fuktighet så jeg er nøye med det. Men jeg bruker som sagt ikke sminke

Er dette rar, jeg har fått en del positive og negative kommentarer. venninne mine er sånn som ikke kan gå til butikken uten å ta på et eller annet

Anonymous poster hash: 6518e...941
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Er da ikke rart. Mange som ikke liker å sminke seg. Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør med sitt eget utseende så lenge de selv føler seg vel :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg bruker ikke sminke selv :P

Så ikke rart for min del.

Jeg bruker det ikke fordi at jeg ikke gidder å stå opp tidligere for å ta det på eller legge meg senere for å ta det av :vetikke: Just lazy like that.

Edit: skal nevnes at jeg brukte det til jeg var rundt 17 år, etter det så brukte jeg det kun om jeg skulle ut med venner og slikt, også bare sluttet det helt :P Blitt så vandt til det at jeg ikke tenker over det engang.. :)

Endret av Frk.K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...