Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #1 Del Skrevet 1. juli 2004 Hadde så seig jomfruhinne at jeg måtte til lege for å få den snittet og skulle i går forsøke å ha samleie med kjæresten. Vi prøvde i flere stillinger og vi hadde masse glidekrem, men det var bare fryktelig vondt. Han er ganske stor, men skal det virkelig være så vondt? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Han har erfaring fra før, jeg har masse dårlige efaringer innen emnet som gjør at jeg ikke hilser tanken på penetrering med et stort smil. Men det må da kunne gå an? Vi fikk penis inn, men det var overhodet ikke aktuelt med noen støting, da hadde jeg besvimt av smerten :cry: . Noen erfarne som kan komme tips og oppmuntrende tilrop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #2 Del Skrevet 1. juli 2004 Tror nok det blir bedre etterhvert. Dette var jo første gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #3 Del Skrevet 1. juli 2004 Det høres ikke ut som en øvelse i kåtskap og glede akkurat. Prøv med lange og opphissende forspill. Fingrer han deg? Vent til du blir skikkelig våt og prøv med penis inn igjen. Ta tiden til hjelp. Han må drive litt på dine premisser her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #4 Del Skrevet 1. juli 2004 Takker for svar, men ikke lett å bli kåt når jeg vet det venter smerte og fortvilelse. Men skal fortsette å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 1. juli 2004 #5 Del Skrevet 1. juli 2004 Har du sjekket om du har vaginalisme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #6 Del Skrevet 1. juli 2004 Har du prøvd med dildo? Ta deg et glass vin eller to, les/se/tenk på et eller annet du kommer i stemning av, pøs på med glidemiddel og onaner med en dildo! Hvis du har bare negative erfaringer og det eneste du forbinder med penetrering er smerte kan det være at du automatisk spenner deg og gjør det heler verre enn det behøver å være. Prøver du med en dildo for deg selv har du full kontroll og slipper å forholde deg til en kåt kjæreste- kanskje kan det gjøre at du slapper bedre av. Og, om dette går greit (og kanskje til og med blir godt ) blir det kanskje bedre når du senere prøver med kjæresten. Dildoer kan du kjøpe på nettet og få tilsendt i nøytral pakning om det ikke er butikk med slikt der du bor. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #7 Del Skrevet 1. juli 2004 Har du prøvd med dildo? Ta deg et glass vin eller to, les/se/tenk på et eller annet du kommer i stemning av, pøs på med glidemiddel og onaner med en dildo! det er kanskje lurt å øve deg med dildo men da vil jeg anbefale en litt myk en.ikke en i feks stål eller hard plastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #8 Del Skrevet 1. juli 2004 Been there, done that.....men vi gir oss ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 2. juli 2004 #9 Del Skrevet 2. juli 2004 Hva med et laaangt forspill der dere koser og gjør det som er godt uten penetrering, flere ganger. det skal jo være godt... Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #10 Del Skrevet 4. juli 2004 Hva med å legge hele penetrerings-greia på is for en stund, og heller kose seg med kjærestens fingre? Du klarer helt sikkert å slappe mere av og nyte sexen mer dersom du ikke ligger der og venter på smerten. Få kjæresten din til å love å ikke prøve det en gang, kun fingring, så kanskje du klarer å nyte det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå