AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Vet at dette temaet har vært oppe her før, men vil gjerne høre fra flere. Hvor ofte svarer dere folk dere er interessert i helt i startfasen, er det ok med 1 melding daglig eller kan det gå et par dager mellom hver melding? Eller: Avtaler dere tid for å chatte som i en samtale istedenfor 1 melding her og 1 melding der? Anonymous poster hash: dd2d3...5d9
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Kan sende et par meldinger på kvelden om jeg har tid. Kan godt gå en dag uten å skrive. Jeg sitter ikke klistra forran skjermen for å vente på svar uansett hvor spennende fyren virker. Sitter fyren og forventer svar flere ganger om dagen, så betyr det at han ikke har noe liv annet enn å sitte på nett og sjekke. Det tenner ikke meg Anonymous poster hash: 16efd...4fb
Hecubaa Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Erfaringsmessig er ikke mange av de som virker interessante med en gang egentlig så veldig interessante likevel, så jeg svarer når jeg finner det for godt å logge inn
Gjest Faerunpedia Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Daglig, men pleier å gå over til å chatte på whatsapp etterhvert, og da blir det ofte mye chatting.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Erfaringsmessig er ikke mange av de som virker interessante med en gang egentlig så veldig interessante likevel, så jeg svarer når jeg finner det for godt å logge inn Kan du utdype hvilke erfaringer har du gjort deg,som gjør at du mener dette? Lar du det gå mange dager og opp til en uke mellom hver gang du svarer? ts Anonymous poster hash: dd2d3...5d9
Sandie Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Jeg skriver ikke nødvendigvis hver dag. Kommer an på om jeg har mye å gjøre utenom, på slike dager orker jeg ofte ikke sitte foran pc-en. Annenhver dag er helt greit synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå