Gå til innhold

Får ikke lov til å være med enkelte venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har foreldre rett til å bestemme HVEM jeg ikke kan være med?

Var ute med en venninne også var vi med noen venner av henne(noen av dem er utlendinger) også så foreldrene mine meg, de kom ikke bort men de ringte og sa at jeg måtte gå og møte dem.

Også måtte vi ha en samtale om at jeg ikke fikk lov til å være med de folkene? Jeg har aldri vært med dem før, og foreldrene mine vet ikke hvem de er. Når jeg er med venner nå ringer de for å sjekke og spørre meg hvor jeg er hele tiden?

Har aldri gjort noe røykt eller drukket før eller prøvd snus, og foreldrene mine har alltid stolt på meg, men nå stoler de ikke på meg lengre. Jeg aner ikke hva det er jeg har gjort galt.

For meg virket de folkene jeg var med utrolig hyggelig, og ikke som noen fæle folk som driver på med tull.

Jeg er forresten 15 år.

Anonymous poster hash: b8b25...db1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert ikke deg de ikke stoler på, de har nok fordommer mot innvandrere.

Anonymous poster hash: e5c48...51f
  • Liker 1
Skrevet

Sikkert ikke deg de ikke stoler på, de har nok fordommer mot innvandrere.

Vel altså jeg har flere utlending venner fra skolen, som de aldri har hatt noen problemer med, er derfor jeg reagerer sånn og lurer på hvorfor jeg ikke får være med dem.

Skrevet

Antageligvis så får du ikke lov å være med de fordi foreldrene dine vet mere om dem enn det du gjør. Det foregår mye bak kulissene som ikke kommer frem med en gang man møter noen nye mennesker.

Det er en grunn til at du ikke får henge med dem, spør heller foreldrene dine hvorfor enn å spekulere her.

Anonymous poster hash: 56f17...498
  • Liker 7
Skrevet

Det beste er nok å spørre dem.

Anonymous poster hash: a24ea...1cd
Skrevet

Snakk med foreldrene dine. De kan svare deg mye bedre enn folk her på forumet.

Anonymous poster hash: 9babe...5f2

• Liker 1
Skrevet

Vel altså jeg har flere utlending venner fra skolen, som de aldri har hatt noen problemer med, er derfor jeg reagerer sånn og lurer på hvorfor jeg ikke får være med dem.

Har mange venner fra rundt i verden selv, med forskjellige hudfarger, så mange av de er snille. Jeg kan ta feil men tipper at det var innvandrerne foreldrene dine reagerte på. Spør de :)

Skrevet

Ja ha, bor du på Grorud/Furuset du?

Anonymous poster hash: fe46a...939

Skrevet

Ja ha, bor du på Grorud/Furuset du?

Anonymous poster hash: fe46a...939

Nei, bor ikke på østlandet.

Skrevet

Har spurt foreldrene mine, men de kommer ikke med et godt nok svar. Vil ikke starte opprør blandt foreldrene mine heller...

Skrevet

Spørs om ikke foreldrene dine vet noe du ikke vet om disse folka

Skrevet

Er de eldre de her innvandrerungdommene så forstår jeg godt at de er skeptisk og kaller deg heim. For slike har ofte baktanker med å "bli kjent" med unge jenter, og de tankene er svært sjeldent gode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...