Suzy Skrevet 2. juli 2004 #21 Del Skrevet 2. juli 2004 Avatarbytte er OK' date=' men ikke brukernavn!!! :-x[/quote'] Takk, takk... jeg bytter avatar iblant jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2004 #22 Del Skrevet 2. juli 2004 Avatarbytte er OK' date=' men ikke brukernavn!!! :-x[/quote'] .. da går jeg også klar.. .. selv om jeg ikke skrifter så veldig ofte da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 #23 Del Skrevet 2. juli 2004 Ja, avatar er greit nok. Men, jeg forstår egentlig Spidey også, Spidey er et bedre nick enn Dustehue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 #24 Del Skrevet 2. juli 2004 Jeg innrømmer at jeg ikke greier å henge med i svingene på alle som bytter nick nå om dagen. Dere får ha meg unnskyldt! Kanskje jeg også burde bytte nick? Til noe mer feminint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2004 #25 Del Skrevet 2. juli 2004 Kanskje jeg også burde bytte nick? Til noe mer feminint? NEI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. juli 2004 #26 Del Skrevet 2. juli 2004 Nope, not in a lifetime :evil: :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. juli 2004 #27 Del Skrevet 2. juli 2004 Ikke? :o Nei, antagelig ikke. Har vurdert det før, men sauen er liksom meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juli 2004 #28 Del Skrevet 2. juli 2004 Ja, avatar er greit nok. Men, jeg forstår egentlig Spidey også, Spidey er et bedre nick enn Dustehue. YEAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. juli 2004 #29 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg skal iallefall forbli jordbær.. I allefall så lenge det fins en nala på dette forumet fra før (jordbær bruker nicket nala/nalan alle andre plasser på internett) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 3. juli 2004 #30 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg er bare Litago jeg. Med samme avatar hele tiden. Unntatt til jul. Da har jeg egen jule-avatar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. juli 2004 #31 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg vurderte å bytte til Bærtha en gang, men fikk beskjed om at det var ei med nesten samme nicket. Og jeg fikk beskjed om å beholde nicket mitt fordi det var så søt. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 4. juli 2004 #32 Del Skrevet 4. juli 2004 Hmm...jeg satt akkurat å tenkte på hvilket nick jeg skulle bytte til... :klø: Må tenke mere. Skal i hvert fall beholde avataren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2004 #33 Del Skrevet 4. juli 2004 Hmm...jeg satt akkurat å tenkte på hvilket nick jeg skulle bytte til... :klø: Må tenke mere. Skal i hvert fall beholde avataren. Nei, ikke bytt! Optimist er jo deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 4. juli 2004 #34 Del Skrevet 4. juli 2004 Nei, ikke bytt! Optimist er jo deg! Har ikke følt meg som en veldig stor optimist i det siste, men det kommer vel tilbake .Når jeg tenker meg om er det dumt å bytte nick etter humøret. Det blir som en annen bruker her hvor man hele tiden må følge med på hva hun heter nå. Blir slitsomt i lengden. Det er mulig jeg bytter ut optimist en gang, men etter å ha tenkt litt blir det for dumt å gjøre det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå