Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg er håpløs, og bruker bestandig flere mascaraer parallelt. Jeg BURDE klart meg med en, men har innsett at det aldri vil skje. Billig eller dyr spiller liten rolle...

Flere som har det slik? eller er alle ultradisiplinerte og bruker kun én mascara til den er tom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel ikke noe med disiplin å gjøre, men av alle mascaraer jeg har prøvd har jeg kun én favoritt (YSL Faux Cils) og jeg trenger jo bare én om gangen. Så, nei, jeg har ikke masse mascaraer jeg bruker parallelt. :)

Skrevet

Jeg pleier kun å bruke en mascara om gangen, men det hender jo at man har kjøpt en ubrukelig en som av en eller annen årsak bare blir liggende..

Jennifer

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg pleier å ha minst to stykker. Samme merket, men forskjellige farger. Har en brun og en lilla. Bruker de etter lystprinsippet :wink:

Skrevet

Jeg liker å prøve nye mascaraer, og av den grunn så bruker jeg gjerne flere samtidig, ja. :)

Nå har jeg Diorshow som jeg er superfornøyd med (men litt voldsom til hverdags), en hverdags mascara fra ID, og en vannfast en fra Max Factor som er super. :sexy:

Skrevet

Har som regel bare en om gangen, men jeg bytter den til gjengjeld ganske ofte ut.

Hater tørre mascaraer!

Skrevet

Bruker to paralellt. Helt ok. Diorshow og Kanebo 38º. Må jo ha en som tåler vann. Jeg er superfornøyd med begge. :D

Gjest Cuddly
Skrevet

Hvis jeg ikke er 100% fornøyd med den jeg har, blir det til at jeg kjøper ny før den gamle er oppbrukt. Og så bruker jeg dem litt om hverandre til jeg kaster den eldste.

Har STORE problemer med å finne THE mascara, leter og leter etter en som gir ALT!

Gjest Fraggel
Skrevet

Jeg har funnet "MIN" mascara, og har derfor bare èn (dvs, har mange liggende og slenge, men skal kaste dem ... en gang jeg har tid og ork).

Skrevet
Jeg pleier kun å bruke en mascara om gangen, men det hender jo at man har kjøpt en ubrukelig en som av en eller annen årsak bare blir liggende..

Jennifer

:Nikke:

Gjest Ethereal
Skrevet
Jeg har funnet "MIN" mascara' date=' og har derfor bare èn (dvs, har mange liggende og slenge, men skal kaste dem ... en gang jeg har tid og ork).[/quote']

Tell me the secret, I'm all ears :) Hvilken er DIN?

Gjest gjesta
Skrevet

Har stort sett bare en. Noen ganger har jeg en vannfast i tillegg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruker vel egentlig den som jeg finner først. :wink:

:enkel:

Gjest Coral
Skrevet

Bruker to, som jeg bytter på avhengig av om jeg sminker meg lett eller mer markert (til festbruk), også er det greit at en av de er vannfast. Veksler for tiden mellom kanebo 38* og maximeyes (husker ikke helt om den skrives sånn :oops: , fra dior),

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hvis jeg ikke er 100% fornøyd med den jeg har, blir det til at jeg kjøper ny før den gamle er oppbrukt. Og så bruker jeg dem litt om hverandre til jeg kaster den eldste.

Har STORE problemer med å finne THE mascara, leter og leter etter en som gir ALT!

Enig!! :) Oxo synes jeg det er så mange merker og typer å forholde seg til... Jeg har blitt anbefalt maybelline sky high curves så jeg vurderer å prøve den. Men synes jeg blir skuffa hver gang jeg prøver noe annet... L'oreal lash architect og den double extension liker jeg kjempegodt, men de tørker alt for fort ut :-?

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jeg har funnet "MIN" mascara, og har derfor bare èn (dvs, har mange liggende og slenge, men skal kaste dem ... en gang jeg har tid og ork).

Hvilken er det da?? :tunge1:

Skrevet

Jeg er ganske håpløs.

Har gjerne en mascara til "hverdags" og en til fest, og gjerne en vannfast til trening og strand og sånn. Så har aldri mindre enn to.

Er like ille, om ikke verre, med all den andre sminken min også. Selv om jeg finner produkter jeg liker, fortsetter jeg å lete etter det perfekte. Har sikkert 10 foundationer hjemme :oops:

Gjest Fraggel
Skrevet

Hvilken er det da?? :tunge1:

Det er Versace Fabulous.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...