AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Vasket et lammeskinn, men det var bleket, og lukter litt ekkelt... Skal vaske det en gang til, kan jeg bruke eddik på det for å få vekk lukta? (Det lukter ikke sau, men en annen lukt)Anonymous poster hash: 8c9e1...7ca
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Kan dere ikke slutte med dette uvettuge tullet med å vaske eller skylle ting i Eddik? Eddik er ikke egnet til brukmpå tekstiler! Sett deg inn i hva eddik er og hvordan det fremstilles!Anonymous poster hash: 791f2...83d 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Kan dere ikke slutte med dette uvettuge tullet med å vaske eller skylle ting i Eddik? Eddik er ikke egnet til brukmpå tekstiler! Sett deg inn i hva eddik er og hvordan det fremstilles!Anonymous poster hash: 791f2...83d Oook..... Neste svar?Anonymous poster hash: 8c9e1...7ca
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Vasket et lammeskinn, men det var bleket, og lukter litt ekkelt... Skal vaske det en gang til, kan jeg bruke eddik på det for å få vekk lukta? (Det lukter ikke sau, men en annen lukt)Anonymous poster hash: 8c9e1...7ca Lever det på rens (Jeg visste ikke at skinn kunne vaskes) Anonymous poster hash: 4699a...601
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Kan dere ikke slutte med dette uvettuge tullet med å vaske eller skylle ting i Eddik?Eddik er ikke egnet til brukmpå tekstiler! Sett deg inn i hva eddik er og hvordan det fremstilles!Anonymous poster hash: 791f2...83d Kan du gi litt info om hvorfor det ikke er egnet? Ødelegger eddiken tøyfibrene? Hva er husholdningseddik laget av (fant ikke ut det der jeg søkte)? Anonymous poster hash: 4699a...601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå