Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et avstandsforhold, men nå begynner jeg snart å revurdere hele forholdet..

Det er alltid jeg som må ta initiativ til at vi treffes. Om kjæresten min sier "vi må ses snart" er det fortsatt jeg som må gjøre så vi får avtalt et konkret tidspunkt. Føler at jeg gir så mye mer enn han, han gir meg aldri følelsen av at han trenger meg/har et sterkt ønske om å se meg så fort som mulig. Han sier at han savner meg og at jeg betyr alt for han, men jeg trenger mer handling og mindre prat før jeg tror på han.

I sommer har vi jobbet langt unna hverandre, men han har prioritert venner og overtidsjobbing fremfor meg (vi har kun hatt mulighet til å se hverandre i helgene). Dette har tæret en del på meg da vi kun har sett hverandre tilsammen 12 dager på drøyt 2 måneder. Nå begynner skolen igjen og vi er litt nærmere hverandre, men nok en gang sier han bare "vi må ses snart" uten å ta noe initiativ til å avtale det noe nærmere. Nå begynner jeg å få nok, men vet ikke om jeg overreagerer?

Elsker han virkelig og ser for meg et helt liv med han, derfor gjør det veldig vondt at han ikke gir meg den tryggheten jeg trenger, føler ikke at jeg kan regne med han..

Anonymous poster hash: e6676...dec
Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Klassisk eksempel på at han ikke er så hekta på deg som han burde. Jeg tror jeg hadde fadet fyren ut og til slutt, etter noen måneder, sendt en sms om at du har forstått at du ikke betyr noe for han.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke at du er kravstor og hadde jeg vært deg så ville nok jeg også revurdert dette forholdet. Det virker veldig ensidig og jeg tror Brutal mann har et poeng i forhold til at han ikke virker spesielt interessert. Jeg tror jeg ville latt ballen ligge hos han nå og sett hvor lang tid det faktisk går før han selv tar initiativ. Kanskje han bare er blitt bortskjemt med at du hele tiden er den som tar initiativet slik at han ikke tenker over det før han merker at du begynner å forsvinne litt. Gjør han fremdeles ikke noe så tror jeg helt klart du bør se deg om etter noen som gir litt mer av seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Klassisk eksempel på at han ikke er så hekta på deg som han burde. Jeg tror jeg hadde fadet fyren ut og til slutt, etter noen måneder, sendt en sms om at du har forstått at du ikke betyr noe for han.

Vi er kjærester da, vi snakker sammen på tlf hver eneste dag, så å "fade" han ut er nok ikke aktuelt. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Vi har vært sammen en stund, og jeg har tatt dette opp med han to ganger. En gang i fjor og en gang nå i år. Det er verst om sommeren, men føler vel også at dette er et problem for meg når vi bor nærmere hverandre.. På søndag snakket vi om at vi skulle ses til helgen, men han måtte få litt klarhet i hvordan skolen var for han denne uka først. Det skulle han finne ut i går, men hverken i går eller i dag har han fortalt meg hva det blir til.. Tenkte å si til han på torsdag at "jeg antar vi ikke ses i helgen" og hvis han da sier at "nei, det passet visst ikke", så kommer jeg til å si at dette ikke kan fortsette.. Det er bare ekstremt vanskelig, for jeg elsker han veldig mye og når vi er sammen er alt bra.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vi er kjærester da, vi snakker sammen på tlf hver eneste dag, så å "fade" han ut er nok ikke aktuelt. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Vi har vært sammen en stund, og jeg har tatt dette opp med han to ganger. En gang i fjor og en gang nå i år. Det er verst om sommeren, men føler vel også at dette er et problem for meg når vi bor nærmere hverandre.. På søndag snakket vi om at vi skulle ses til helgen, men han måtte få litt klarhet i hvordan skolen var for han denne uka først. Det skulle han finne ut i går, men hverken i går eller i dag har han fortalt meg hva det blir til.. Tenkte å si til han på torsdag at "jeg antar vi ikke ses i helgen" og hvis han da sier at "nei, det passet visst ikke", så kommer jeg til å si at dette ikke kan fortsette.. Det er bare ekstremt vanskelig, for jeg elsker han veldig mye og når vi er sammen er alt bra.

Du skal bare skite i å ta initiativ til å møtes. Han får fiske den biffen selv. Lag ditt eget liv, så får du heller se om han etter hvert får tid til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...