AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Finner ikke ut av hvordan jeg gjør følgende: Dele opp et Word-dokument i bokser for tekst, ca 3 i bredden og 6-8 nedover. Må kunne midtstille/venstrestille skrift individuelt for hver boks. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette og kan hjelpe? Anonymous poster hash: a835d...b5c
Gjest Sitronmelisse Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Prøvd å sette inn tekstbokser slik du vil ha dem? (Sett inn > Tekstboks. Dra tekstboksen til den størrelsen du vil ha, merk den og trykk Ctrl+C for å kopiere den og deretter lime inn en kopi ved siden av ved å klikke der og trykke Ctrl+V.) Eller lag spalter i dokumentet (Sideoppsett > Spalter). Evt. en kombinasjon av tekstbokser og spalter. Men spalter er egentlig litt krøkkete å arbeide med i Word, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Prøvd å sette inn tekstbokser slik du vil ha dem? (Sett inn > Tekstboks. Dra tekstboksen til den størrelsen du vil ha, merk den og trykk Ctrl+C for å kopiere den og deretter lime inn en kopi ved siden av ved å klikke der og trykke Ctrl+V.) Eller lag spalter i dokumentet (Sideoppsett > Spalter). Evt. en kombinasjon av tekstbokser og spalter. Men spalter er egentlig litt krøkkete å arbeide med i Word, synes jeg. Mange takk, det ble nå det nærmeste jeg har kommet! Anonymous poster hash: f8a65...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå