AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Klarte å knuse skjermen på min 1,5 år gamle iphone 5 i dag. Den var helt strøken fram til i dag. Har allerede bestilt meg en ny 5s, så trenger jo ikke denne mer. MEN. Noen som vet hva jeg kan få for den som den er f.eks på finn? Har litt lite peiling på hva slikt selges for og finner ikke ut noe særlig ved å se på finn heller. Vil nødig selge den for billig, og heller ikke prise meg ut!Anonymous poster hash: 8d964...02f
FrixyGirl Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Du kan jo se på finn hva det går får der inne. Men må også tenke på at det er ikke alle som vil gi så alt for mye for en tlf med knust skjerm. Nå kommer det også an på hvor mye skjermen er knust etc. Kanskje du skulle ha gått å fått fikset skjermen billig et sted å legge den ut etter det, da vil du kunne få mer for den. Men må ikke ta for nærme det en kan kjøpe en ny tlf for. Da hadde i alle fall jeg sett bort å betalt det lille ekstra
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Dette kan vel variere, men vet om en som kjøper inn knuste iphoner for 800 Anonymous poster hash: a5bed...b17
Gjest Jørild Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Ville byttet skjerm først og solgt etterpå. Du vil tjene på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå