Gå til innhold

Erfaring med IJ softshell regnkåper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett litt på Ilse Jacobsen softshell regnkåper, og de ser både pene og praktiske ut. Men er det noen her som har denne, og vet om den faktisk er regntett?

På siden til IJ så står det at den skal være det, men da jeg var og snakket med en ekspeditøren som selger disse, så sa hun at den tålte lett regn, men ikke uvær. Så da blir jeg litt forvirret. Om den ikke er regntett, så er det uaktuelt å bruke 1800,- på den.

Videoannonse
Annonse
Gjest boltiten
Skrevet

Jeg har sett litt på Ilse Jacobsen softshell regnkåper, og de ser både pene og praktiske ut. Men er det noen her som har denne, og vet om den faktisk er regntett?

På siden til IJ så står det at den skal være det, men da jeg var og snakket med en ekspeditøren som selger disse, så sa hun at den tålte lett regn, men ikke uvær. Så da blir jeg litt forvirret. Om den ikke er regntett, så er det uaktuelt å bruke 1800,- på den.

Den er ikke vanntett. Den holder kanskje en time eller to i lett regn, men skal du være ute lenger eller i kraftigere regn, blir du våt. Det er omtrent som å gå med en bomullsanorakk. Kjøp heller en av de andre regnkåpene til Ilse Jacobsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...