AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Er det noen her som har hatt pause fra kjæresten sin for å få litt tid for seg selv og "finne seg selv" igjen? I så fall, hvordan avtalte dere når dere skulle slutte med pausen og prøve igjen? Hadde dere kontakt underveis i pausen? Flere tips ang pause i forhold? Takk for alle svar! Anonymous poster hash: e99c7...49b
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 For meg er "pause" rett og slett en slutt på forholdet. Den som foreslår å ta en pause vil bare ikke såre den andre og si sannheten, at det er slutt. Anonymous poster hash: 47dc2...39d 5
TøydukkeAnna Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 For meg er en pause uaktuelt. Hadde kjæresten foreslått det hadde jeg foreslått å gjøre det slutt.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Ikke hør på de over. Bare du kan svare på om du vil gå med på det. Jeg trodde aldri jeg ville gjøre det, men er i situasjonen selv i dag. Har valgt det av fri vilje, og velger selv hvor lenge jeg orker. Det blir som sagt veldig situasjonsbetinget. Anonymous poster hash: d1478...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå