Gå til innhold

Føler du deg som et fritt menneske?

21 stemmer

1. 1. Føler du deg som et fritt menneske?

• Ja - Er kvinne
      10
    • Nei - Er kvinne
      8
    • Ja - Er mann
      1
    • Nei - Er mann
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du deg som et fritt menneske? At du kan gjøre det du vil. reise og gjøre hva du vil? Skriv gjerne hva du tenker nedenfor.

Anonymous poster hash: 9f658...d3e
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, det gjør jeg. Den eneste som setter begrensninger for hva jeg vil er meg selv.

Endret av Tabris
  • Liker 1
Skrevet

Jepp. Jeg er fri og gjør som jeg vil. Må riktignok spare for å få muligheten til å gjøre alt jeg vil, men jeg føler frihet nok til å oppleve at jeg har alle muligheter dersom jeg ønsker noe mye nok. :)

Skrevet

Både og. Som født og oppvokst i Norge, er jeg klar over den enorme friheten jeg har som følge av det, jeg kan velge å ta utdannelse, har relativt god råd i forhold til de fleste andre i verden, og kan derfor få oppfylt en del drømmer (som reising, et trygt, eget sted å bo, osv).

Men alikevel er det mye som forventes, fra familie, omgangskrets og samfunn. Jeg har ikke alltid samme behov som alle andre, og finner en del av disse forventningene slitsomme. For å unngå og såre andre, gjør jeg ofte ting jeg i utgangspunktet ikke ønsker eller orker.

Skrevet

Bortsett fra at jeg er kronisk syk og har ansvaret for ett barn så føler jeg meg fri ja, men jeg klager mye selv om jeg vet at jeg egentlig er heldig. Rart med det :unsure:

Anonymous poster hash: 754fe...e80
Skrevet

Absolutt. Penger er min eneste begrensning på å gjøre akkurat hva jeg vil.

Skrevet

Overhode ikke, staten vet alt om meg.

Anonymous poster hash: 95003...806
Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei. I det øyeblikket en har skaffet seg ansvar for barn så er en ikke lenger fri. På den andre siden, friheten skimtes i horisonten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...