Gjest Gjesta Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 For noen år siden ble det snakk om at Julius skulle avlives pga han var blitt voldelig (eller noe sånt)... OG at de skulle la en annen ape overta "Julius-rollen". Da jeg var i dyreparken sist gang, var Julius der.. eller "Julius"... Noen som vet om han ble erstattet eller om det er den samme, gamle Julius som bor i dyreparken den dag idag? Clea
Rapitap Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Ja, tror det er Julius som er blitt far og begge bor i dyreparken??
Gjest GreenSky Skrevet 1. juli 2004 #4 Skrevet 1. juli 2004 Tja, kan sende en mail til tanta mi og høre, hun jobber i dyreparken. Men jeg tror da at han lever. :-)
Gjest 1111 Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Jeg er ganske så sikker på at han ikke har blitt byttet ut med en annen ape, men at han lever mer isolert enn de andre apene.
Gjest Lea Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Julius har en sønn som heter Julius (originalt ) Om den gamle Julius lever vet jeg ikke, men sønnen bor i alle fall i dyreparken.
Gjest Lea Skrevet 1. juli 2004 #7 Skrevet 1. juli 2004 Den berømte sjimpansen julius lever fortsatt i beste velgående i Dyreparken. julius tilhører ikke sjimpanseflokken i Dyreparken, siden han ikke er interessert i å bo sammen med andre sjimpanser. Han bor i sin egen leilighet, som heter juliusgrotta, sammen med kona si som heter Bini. 15. mai 2003 fikk de et barn. Klippet fra www.dyreparken.com
Væren Skrevet 1. juli 2004 #8 Skrevet 1. juli 2004 Det har jeg også lurt på! Har ikke hørt at han er død, i alle fall! Spørs om det ikke hadde kommet på nyhetene. Jeg tror også han lever et mer tilbaketrukket liv i dyreparken.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 1. juli 2004 #9 Skrevet 1. juli 2004 Bare kom til å tenke på en episode med King of Queens der Doug trodde at bikkja til foreldrene hans var 28 år (foreldrene hadde kjøpt ny bikkje uten å si det til Doug) Så det så...
Gjest Gjesta Skrevet 1. juli 2004 #11 Skrevet 1. juli 2004 Det har jeg også lurt på! Har ikke hørt at han er død, i alle fall! Spørs om det ikke hadde kommet på nyhetene. Det var på nyhetene laangt tilbake det ble snakk om det..Julius hadde kastet en stein i hodet på en mann eller noe sånt.... Var derfor jeg lurte om noen andre hadde hørt om han ble avlivet eller ikke.... Clea
Væren Skrevet 1. juli 2004 #12 Skrevet 1. juli 2004 Kanskje han har fått Alzheimers? :o Ikke pent å kaste stein, Julius!!! :-x
lille venn Skrevet 3. juli 2004 #13 Skrevet 3. juli 2004 Jeg var i dyreparken for mange år siden, og også da var Julius isolert fra de andre. Det såg riktignok ikke ut som om han hadde det så veldig morsomt. Han lå og bet på en juicepakke. Men om han er voldelig mot de andre så er det jo ikke lurt å ha han sammen med de andre. Likevel så det kjedelig ut for han. Men hørtes jo fint ut at han nå bor sammen med ei dame *Her kommer Julius som alle vil se [...]*
Gjest tusjen Skrevet 3. juli 2004 #14 Skrevet 3. juli 2004 Stakkars Julius.. Sist jeg så ham satt han alene i ett lite rom med ett stort vindu, så alle kunne se inn til ham.. Han så kjempesur ut, bare satt der og nesten ikke beveget seg.. .. Det er vel ikke så greit å være apekatt heller :-) tusjen
MarianneE Skrevet 5. juli 2004 #15 Skrevet 5. juli 2004 Da jeg var i dyreparken for en uke siden var han ganske så levende og aktiv med kjæresten Bini.
Mezzo Skrevet 9. juli 2004 #16 Skrevet 9. juli 2004 Jeg får da virkelig håpe at Julius lever! Han var min barndoms store helt....*sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå