AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Jeg og kjæresten var på danskebåten i forrige uke, det skulle bli en romantisk tur med bare oss to. Hver gang vi to skal gjøre noe koselig som et par, om det så bare er å gå ut og spise, så kommer vi (les:han) ALLTID i kontakt med noen andre folk, og plutselig er vi ikke på en date lenger, men har slått oss sammen med noen andre. Det virker rett og slett ikke som at han synes at mitt selskap er bra nok. For all del, jeg synes også det er hyggelig å prate med andre folk, men ikke hver eneste gang og hele kvelden. Og denne episoden på båten har gått veldig inn på meg.. Vi sto i baren, og kjæresten min kommer i snakk med en annen fyr. Vennene til denne fyren driver åpenlyst og legger an på meg, noe jeg synes var ubehagelig siden jeg ikke hadde noen andre å støtte meg til, ettersom kjæresten min var helt oppslukt av å prate med denne fyren. Kjæresten min syntes det var veldig viktig å snakke med han siden han jobbet med noe han selv kunne tenke seg å jobbe med. Så ikke ut som han brydde seg om de andres oppførsel. Etterhvert setter vi oss ned, og jeg blir sittende ytterst ved siden av kjæresten min, mens han fortsatt prater med den samme fyren. Jeg blir sittende og røre i drinken min. Plutselig sier fyren at jurene mine er jo i ordren, så kjæresten min trenger ikke bruke penger på å fikse de. Selv måtte han kjøpe nye til dama etter at hun hadde fått barn, for de var visst ikke noe særlig lenger. Litt etter dette sier han at han skulle likt å knulle dama i bandet. Jeg ble rett og slett kvalm, og synes heller ikke at kjæresten min burde synes det er greit at han snakket om meg på den måten. I tillegg sitter disse ekle kompisene rundt og sier at jeg er sexy, han ene vifter med tunga til meg, og en annen sier at han får gnagsår på pikken av jobben sin. Altså, dere skjønner hva slags folk dette er. Jeg ble bare sittende der, gikk på do så ofte jeg kunne. Da jeg sa til kjæresten min at jeg ble kvalm av han fyren som satt og viftet med tunga til meg, sa han at "han visste det", men de snakket karriere, så det var tydeligvis ikke så viktig. Jeg er så skuffet over at han i det hele tatt har interesse av å tilbringe tid med sånne folk, og i tillegg tok visittkortet til han ene. Greit nok at det er lurt å skaffe seg kontakter, men for en hver pris? Synes det er ekkelt å tenke på om han skal begynne å jobbe med og omgås sånne folk. Er også lei meg fordi han prioriterte å være med de når vi var på en liten 2-dagers kjærestetur. Er det jeg som overreagerer, hva tenker dere? Vil høre hva andre synes før jeg evt tar det opp med han igjen. Vi snakket såvidt om det samme kveld, men han mente at om han evt begynte å jobbe med de, så hadde ikke det noe med oss to å gjøre. Anonymous poster hash: 99904...427 1
Gjest Teta Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Jeg hadde blitt veldig lei meg i samme situasjon. (Og pissed!)
DoomCake Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Wow.. Hadde samboeren min ditchet meg sånn så hadde jeg blitt rasende. Hadde laget en scene og sagt akkurat hva jeg mente før jeg hadde gått. Skjønner ikke hvorfor du ble sittende.. Neste gang dere skal gjøre noe sammen, må det involvere alkohol/festing i samme lokale? Når vi går ut på sånne steder, regner jeg nesten med at det ikke blir bare oss hele kvelden. Om vi ønsker å være alene går vi feks. på et rolig spisested, lager picnic eller tar oss en fisketur for den saks skyld.. 1
altflyter Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Jeg skjønner godt at du ble lei deg. Dette hadde jeg ikke funnet meg i. Han kunne tatt fri fra "karrieren" når dere skulle reise bare dere to. Syntes han opptrådte egoistisk, og du overreagerte ikke! Ser ut som om du har prøvd å snakke med ham, men gi ham en til sjans. Forklar rolig og forsiktig din side av saken. Om han ikke forstår at dere burde ha alenetid og at han ikke minst! Burde respektere og forsvare deg, bør du kanskje revurdere forholdet... 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Hadde gått på lugaren så kunne han bare sittet der med de nye kompisene sine.Anonymous poster hash: 8b677...398 7
Gjest HappyWaffle Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 jeg hadde blitt forbanna!! ikke bare lei meg
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Takk for raske svar dere. Godt å lese at andre ville reagert også. Grunnen til at jeg ble sittende er at jeg alt for mange ganger har blitt sint og gått når jeg har blitt såret/sjalu, uten å prate med han først. og jeg har kanskje ikke hatt en like god grunn hver gang, men noen ganger tar følelsene overhånd. Han sa til meg tidligere på kvelden at hvis det er noe, så må jeg heller snakke med han enn å bare gå. Så derfor var jeg ekstra bevisst på å være litt tålmodig og ikke storme ut. Selv om det var akkurat denne gangen jeg sannsynligvis burde ha gjort det. Men jeg sa til slutt at dette var jo en jævlig romantisk ferie, og da ble han med og gikk. Anonymous poster hash: 99904...427
DoomCake Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Ser den. Han skulle absolutt satt de folkene på plass. Må ha vært utrolig ydmykende å ikke fått "forsvare" seg selv heller. Jeg hadde følt den episoden så graverende at jeg ikke tror det hadde gått over før han hadde tatt meg med på en ny helgetur, og oppført seg som en skikkelig kjæreste.
globalagogo Skrevet 12. august 2014 #9 Skrevet 12. august 2014 Bare lurer: hvor gamle er dere? Er han i etableringsfasen karrieremessig? (Ikke at jeg forsvarer det han gjorde altså!) Ville også blitt lei meg:/
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #10 Skrevet 12. august 2014 Ts her. Han er i starten av 30-åra, har god en jobb han trives med, men kan tenke seg noe litt annet senere en gang. Det var altså ikke noe som hastet, og han klarer sannsynligvis å få seg jobb innenfor det han ønsker uten kontakter også pga erfaringen hans. Har en skikkelig ekkel følelse nå, har ikke lyst til å være med han, for dette ligger i bakhodet. Synes det er kvalmt om han har lyst til å være med den type folk, ser for meg de feste sammen osv :/ han fyren hadde jo tydeligvis null respekt for dama si, som snakker negativt om puppene hennes, og i tillegg sier at han vil knulle dama i bandet. Æsj. Anonymous poster hash: 99904...427 1
lille_frosk Skrevet 12. august 2014 #11 Skrevet 12. august 2014 Jeg skjønner at du synes dette var kjipt, det ville jeg også gjort. Jeg ville blitt skikkelig såret og skuffet over mannen. Men - jeg ville bitt skikkelig fra meg til de idiotene selv. Det er litt bakvendt for meg å vente på at en mann skal forsvare min ære, liksom, jeg ville bedt de klappe igjen og gått. Selv om det kanskje ikke hadde vært det mest gunstige når mannen skulle snakke karriere Klem til deg! 1
kareen Skrevet 12. august 2014 #12 Skrevet 12. august 2014 Ts her. Han er i starten av 30-åra, har god en jobb han trives med, men kan tenke seg noe litt annet senere en gang. Det var altså ikke noe som hastet, og han klarer sannsynligvis å få seg jobb innenfor det han ønsker uten kontakter også pga erfaringen hans. Har en skikkelig ekkel følelse nå, har ikke lyst til å være med han, for dette ligger i bakhodet. Synes det er kvalmt om han har lyst til å være med den type folk, ser for meg de feste sammen osv :/ han fyren hadde jo tydeligvis null respekt for dama si, som snakker negativt om puppene hennes, og i tillegg sier at han vil knulle dama i bandet. Æsj.Anonymous poster hash: 99904...427 What? Jeg hadde gått. Ikke bare fra bordet, men fra han. Permanent. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #13 Skrevet 12. august 2014 Kareen, det var ikke kjæresten min som sa det, det var fyren han snakket med..Anonymous poster hash: 99904...427
Gjest brutal_mann Skrevet 12. august 2014 #14 Skrevet 12. august 2014 Jeg ville gått hver eneste gang til typen din tok hintet. Det vil si, jeg tror jeg hadde gått for godt lenge før. 2
daemonia Skrevet 12. august 2014 #15 Skrevet 12. august 2014 Idiot er et rimelig godt beskrivende ord for han oppførsel på denne turen. Men hvorfor vente på at HAN setter dem på plass når de behandler deg og omtaler deg sånn? Jeg hadde jaggu ikke holdt kjeft altså...
Cata Skrevet 12. august 2014 #16 Skrevet 12. august 2014 Lurer på hva slags "karriere" som kan komme som resultat av et tilfeldig treff med rølpete fulle mannfolk på danskebåten? Når det er sagt, så ville jeg gått idet vrøvlefyr begynte å vifte med tunga.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 12. august 2014 #17 Skrevet 12. august 2014 (endret) Irriterende at det finnes så ekle og barnslige guttunger (fulle tenåringer kaller jeg sånne uansett hvor gamle de er) overalt. Dårlig gjort av typen din når han skulle være med deg. Si til typen din at du vil aldri oppleve noe sånt igjen, for da går du din vei. Endret 12. august 2014 av SoccerPlayer
kareen Skrevet 12. august 2014 #18 Skrevet 12. august 2014 Kareen, det var ikke kjæresten min som sa det, det var fyren han snakket med..Anonymous poster hash: 99904...427 Aha. Men uansett, som kjæresten din skal han stå opp for deg og ikke la andre menn oppføre seg sånn nær deg. Hadde ikke taklet slik respektløs oppførsel. 1
DoomCake Skrevet 12. august 2014 #19 Skrevet 12. august 2014 Hun sier jo at grunnen til at hun ikke så ifra selv var fordi det har oppstått tilfeller med overreaksjon fra hennes side før. Denne gangen hadde de avtalt at hun ikke skulle storme ut. Derfor bet hun ikke fra seg og gikk, ettersom jeg forstod.. 1
daemonia Skrevet 12. august 2014 #20 Skrevet 12. august 2014 Hun sier jo at grunnen til at hun ikke så ifra selv var fordi det har oppstått tilfeller med overreaksjon fra hennes side før. Denne gangen hadde de avtalt at hun ikke skulle storme ut. Derfor bet hun ikke fra seg og gikk, ettersom jeg forstod.. Det må da uansett være grenser for hva en skal finne seg i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå