Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå trenger jeg sårt litt hjelp her og gode råd. Vi har vært sammen i 3 år. Han flyttet inn ca en mnd etter at vi ble sammen. Skulle egentlig bare være hos meg en uke, men plutselig gikk det et helt år. Deretter forlovet vi oss etter det året og vi flyttet sammen til byen noen uker etterpå.

Det er ikke poenget egentlig, men grei info å vite. Problemet er at nå føler jeg at det er over mellom oss, noe som gir meg en dårlig følelse. Nesten så jeg blir kvalm og vil kaste opp. Han har / hadde en venninne som han har kjent før meg. Ho er dessverre veldig flink til å ødelegge mellom oss, men han sliter litt med å se det. Jeg kan fint innrømme at jeg har store sjalusi problemer, men på enkelte ting så synes jeg ho går for langt. Ho er singel forresten. Jenta sliter med litt av hvert av psykiske problemer, så hun kan fint sette seg inntil han for å kjenne nærhet osv. Spør han også om han kan hjelpe ho med BHen også kan det hende at hun vandrer rundt i den (BHen altså) når hun overnatter her. Hva søren? Kjæresten min sier han ikke bryr seg fordi han kun har øya sine på meg og han har aldri likt ho på den måten.

I tillegg så føler jeg meg alltid uvelkommen i mitt eget hjem når hun er her. Hun snakker alltid så surt og negativt til meg, som om jeg er en byrde. Jeg vil også legge til at jeg selv sliter med psyken, har flere diagnoser slik som personlighetsforstyrrelse på meg. Uansett, hun skulle overnatte her fra mandag til tirsdag i uken som var. Hun ble her fra mandag til torsdag. Da hadde vi også vært med hun torsdag, fredag og lørdag før den mandagen. Vi fikk altså bare søndag sammen alene. Natt til torsdag ligger jeg og samboeren min i senga å prater om at hun har vært her altfor lenge. Jeg sliter med det sosiale, så jeg kan bli fort sliten når det er folk rundt meg 24/7, så jeg fortalte samboeren at nå var det på tide at hun dro. Det ble en stor diskusjon, som endte i en stor krangel. Som alltid blir jeg forbanna når vi krangler, så jeg ber han om å dra til helvete og at jeg ikke lenger gidder mer, før jeg smeller med døra og løper ut i gata for å roe meg. Når jeg kommer tilbake ligger hun i senga ved siden av han, nysgjerrig på hva vi kranglet om. Jeg ba om å få telefon min også dro jeg derifra.

Nå har vi fått pratet om det og jeg kom hjem på fredag kveld, var borte i ca 2 dager. Jeg sa til samboeren at om dette forholdet skal fungere, så må hun UT av bildet, vekk fra våres liv. Dette sa han seg enig i, men han ville gjerne ha litt tid til å kutte ho sakte, men sikkert ut. Jeg ga han lov til det. Plutselig dagen etterpå (på lørdag) så ser jeg at hun har blokkert oss begge på facebook, vi vet at kontoen hennes eksisterer enda. Hun svarer ikke på meldinger eller når samboer ringer og dette gjør han utrolig utafor. Så her sitter jeg på sidelinjen og ser egentlig en såret samboer pga ho. Hodet mitt sier at det er fordi han har følelser for ho, men han benekter det.

Altså, jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre. Vi ble enig om at ho skulle vekk fra livet vårt, men han tok det rimelig tungt at hun er borte. De siste dagene har også vært veldig rare og jeg går konstant med følelsen om at det faktisk er over for oss. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 9a28f...f11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble en stor diskusjon, som endte i en stor krangel. Som alltid blir jeg forbanna når vi krangler, så jeg ber han om å dra til helvete og at jeg ikke lenger gidder mer, før jeg smeller med døra og løper ut i gata for å roe meg.

Høres ut som et konstruktivt forhold.

Anonymous poster hash: 0ec4b...642

Skrevet

Høres ut som et konstruktivt forhold.

Anonymous poster hash: 0ec4b...642

Det sa meg egentlig ikke stort

Skrevet

Uansett om de ikke har følelser for hverandre så hadde det for min del ikke vært greitt at hun oppfører seg sånn og at han godtar det. Hadde heller ikke orket å være så mye sammen med en annen jente, selv om det hadde vært min egen venninne.

Du må vel nesten bare snakke med samboeren din, men helst prøve å unngå å fly i taket.

Anonymous poster hash: eb5d2...ca3

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er du sammen med ham i det hele tatt? Åpenbart at han er interessert i hun andre.

• Liker 1
Gjest Huffetuff
Skrevet

Uansett om de ikke har følelser for hverandre så hadde det for min del ikke vært greitt at hun oppfører seg sånn og at han godtar det. Hadde heller ikke orket å være så mye sammen med en annen jente, selv om det hadde vært min egen venninne.

Du må vel nesten bare snakke med samboeren din, men helst prøve å unngå å fly i taket.

Anonymous poster hash: eb5d2...ca3

Det er det jeg tenker også, altså, det med å orke å være så mye sammen med en annen jente. Itillegg har jeg jo utfordringer med å være mye sammen med folk i lengden, jeg må ha en pause eller så får jeg en skikkelig knekk. Å være med samboeren går fint, men det er noe annet føler jeg.

Jeg har fått pratet litt med han nå, så håper det ordner seg. Men tenkte allikevel at det ville være lurt å legge ut noe her, sånn at jeg kanskje kan få råd om noe lignende skulle skjedd igjen.

Gjest Huffetuff
Skrevet

Hvorfor er du sammen med ham i det hele tatt? Åpenbart at han er interessert i hun andre.

Så han er intressert i ho, men velger å forlove seg med meg, flytte med meg, droppe ho ut av livet sitt for meg og gjøre alt annet i verden for meg?

Skrevet

Så han er intressert i ho, men velger å forlove seg med meg, flytte med meg, droppe ho ut av livet sitt for meg og gjøre alt annet i verden for meg?

Jeg vil ikke si at han har "droppa ho ut av livet sitt" hvis hun nylig var på besøk i en uke.

• Liker 2
Gjest Huffetuff
Skrevet

Jeg vil ikke si at han har "droppa ho ut av livet sitt" hvis hun nylig var på besøk i en uke.

Tror du må lese innlegget igjen. Hun var her fra mandag til torsdag, han droppet hun på torsdagen når jeg sa at han måtte gjøre det, eller så kunne han droppe meg. Så han valgte å droppe ho.

Skrevet

Tror du må lese innlegget igjen. Hun var her fra mandag til torsdag, han droppet hun på torsdagen når jeg sa at han måtte gjøre det, eller så kunne han droppe meg. Så han valgte å droppe ho.

Det endrer jo ikke det faktum at hun nylig lå over hos dere i flere netter, og at han lot henne gjøre det - selv om du sa fra at det ikke var greit. At han gir etter når du stiller ultimatum sier ikke noe annet enn at han er bekvemmelig anlagt.

• Liker 1
Gjest Huffetuff
Skrevet

Det endrer jo ikke det faktum at hun nylig lå over hos dere i flere netter, og at han lot henne gjøre det - selv om du sa fra at det ikke var greit. At han gir etter når du stiller ultimatum sier ikke noe annet enn at han er bekvemmelig anlagt.

Jeg sa det til han på torsdag at det ikke var greit lenger, så stakk jeg hjem der hvor min mor bor. Så møtte jeg han senere på kvelden å sa at det var meg eller henne, så han valgte meg. Vi har ikke snakket med ho eller sett ho siden torsdag.

Skrevet

Jeg sa det til han på torsdag at det ikke var greit lenger, så stakk jeg hjem der hvor min mor bor. Så møtte jeg han senere på kvelden å sa at det var meg eller henne, så han valgte meg. Vi har ikke snakket med ho eller sett ho siden torsdag.

Og hva mener du at det skal bevise? Han har jo til og med prøvd å få tak i henne. VIL du leve i et forhold du ikke trives i, så vær så god, men da skjønner jeg ikke hva problemet ditt er.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Og hva mener du at det skal bevise? Han har jo til og med prøvd å få tak i henne. VIL du leve i et forhold du ikke trives i, så vær så god, men da skjønner jeg ikke hva problemet ditt er.

Hva er TS' problem da, slik du ser det?

Jeg forstår det som hennes samboer har en venn han har hatt siden før han og TS ble kjent.

Problemet er at denne vennen spiser for mye av parets tid når vennen er på besøk, og i praksis kun opprettholder sitt opprinnelige vennskap med TS samboer.

Vennen har ikke inkludert TS i vennskapet.

Skrevet

Hva er TS' problem da, slik du ser det?

Jeg forstår det som hennes samboer har en venn han har hatt siden før han og TS ble kjent.

Problemet er at denne vennen spiser for mye av parets tid når vennen er på besøk, og i praksis kun opprettholder sitt opprinnelige vennskap med TS samboer.

Vennen har ikke inkludert TS i vennskapet.

Det TS selv sier er problemet:

Problemet er at nå føler jeg at det er over mellom oss, noe som gir meg en dårlig følelse. Nesten så jeg blir kvalm og vil kaste opp. Han har / hadde en venninne som han har kjent før meg. Ho er dessverre veldig flink til å ødelegge mellom oss, men han sliter litt med å se det.

Resten av innlegget bekrefter at han er en dott som ikke tar hensyn før han regelrett blir tvunget til det. Hvis det er bra nok, så vel bekomme, ikke mitt valg, men da skjønner jeg ikke hvorfor forholdet skal være over.

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor blir folk lenge i forhold med folk som tydeligvis ikke respekterer dem? Og hvorfor respekterer ikke folk seg selv?

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønte ikke hva TS ville ha svar på. Hun syntes det er kjipt at typen hennes har en venninne som bor hos dem i dagesvis og flyr rundt i undertøyet, men samtidig så mener hun at han vil jo ha henne (Ts altså) og ikke hun andre, for han "droppet henne på torsdagen" (etter at de hadde krangla som bare det..). Hæ? Hva lurer du da på TS? Da er jo alt fint virker det som.

Anonymous poster hash: 94a7f...370

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...