Gjest DirtyMimi Skrevet 12. august 2014 #21 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg røyker ikke, men ser ikke ned på folk som røyker. Alle har sine uvaner. Jeg ser heller ned på folk som tror de er bedre enn andre. Anonymous poster hash: 618ed...e4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #22 Del Skrevet 12. august 2014 Hun er et elendig forbilde for de unge! Anonymous poster hash: 35ec3...6ef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #23 Del Skrevet 12. august 2014 Forstår ikke at dette er overraskende? Flertallet av jetsetten røyker.Anonymous poster hash: 1baff...99f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 12. august 2014 #24 Del Skrevet 12. august 2014 Rart at hun ikke suger på en Prince i stedet... Anonymous poster hash: 2e996...3aa Hun har nok en Prince i munnen støtt og stadig, greit med avveksling. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 12. august 2014 #25 Del Skrevet 12. august 2014 Røyker ikke kongen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 12. august 2014 #26 Del Skrevet 12. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #27 Del Skrevet 13. august 2014 Sikkert veldig provoserende for de som (ikke bare misliker røyk, men hater) røykere, og vil få røykere til å bli fremstilt som mennesker som ikke gjør annet enn å tygge på sneipen og stinke røyk. Anonymous poster hash: 77f78...876 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #28 Del Skrevet 13. august 2014 I dag er det kun 15 % av befolkningen som røyker, og at Mette-Marit er blant dem kommer ikke akkrat som noen bombe. Jeanne Calment røykte jevnlig og ble 122 år gammel, så Mette-Marit satser nok på noe tilsvarende. Anonymous poster hash: 8845f...e56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yxnyx Skrevet 13. august 2014 #29 Del Skrevet 13. august 2014 Det er flere grunner til folk er overvektige. Røyking derimot, det gjør man for å tøffe seg for så klage over at de ikke klarer å slutte. Anonymous poster hash: bdb7c...e8a Selektiv bearbeiding av informasjon. Du kan jo lese denne doktoravhandlingen vedrørende hvorfor folk røyker. http://www.uib.no/nye-doktorgrader/77164/årsaker-til-røyking-fra-ungdom-til-voksen Når det gjelder overvektige, så mener du derimot at disse komplekse årsakene har eskalert fullstendig de siste 20 åra i Norge? Argumentasjonen din kan ikke forklares på annet vis enn at det er blitt PK å rakke ned på røykere, men ikke på overvektige. Men det går faktisk an å tenke selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 13. august 2014 #30 Del Skrevet 13. august 2014 Så MM røyker, ja, ja, jeg ser ikke problemet. Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #31 Del Skrevet 13. august 2014 Selektiv bearbeiding av informasjon. Du kan jo lese denne doktoravhandlingen vedrørende hvorfor folk røyker. http://www.uib.no/nye-doktorgrader/77164/årsaker-til-røyking-fra-ungdom-til-voksen Når det gjelder overvektige, så mener du derimot at disse komplekse årsakene har eskalert fullstendig de siste 20 åra i Norge? Argumentasjonen din kan ikke forklares på annet vis enn at det er blitt PK å rakke ned på røykere, men ikke på overvektige. Men det går faktisk an å tenke selv. Jeg snakker mest på grunnlag av egne erfaringer, og ikke generelt. Ja, det er nok noen av dem som begynner å røyke for å erstatte noe annet. Selv kunne jeg vært røyker, hvis jeg ikke hadde klart å bearbeide dårlige barndomsopplevelser. Eller enda verre bli narkis. Men for det meste vil jeg anta at det er ett "mote" fenomen. For å bli akseptert, eller fordi det er kult. Ta MM for eksempel. Hun har hatt en beskytta barndom, med unntak av en alkoholisert far som hun likevel ikke hadde så mye kontakt med. Hun har likevel begynt å røyke. Er det da for å erstatte noe/noen? Hun vokste jo opp med en stefar. Jeg står fortsatt for det jeg skrev om at det er flere årsaker til at folk er overvektige. Man kan ikke skjære alle over en kam og dømme de. Det er alt fra livsstil til psykiske problemer. Men det ikke dette innlegget handler om, vel?Anonymous poster hash: bdb7c...e8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 13. august 2014 #32 Del Skrevet 13. august 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporing og hets. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 15. august 2014 #33 Del Skrevet 15. august 2014 At Se og Hør lager en sak om at en kongelig røyker - eller bærer en røykpakke i hånden, sier jo litt om hvor pent og flott de kongelige oppfører seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #34 Del Skrevet 15. august 2014 At Se og Hør lager en sak om at en kongelig røyker - eller bærer en røykpakke i hånden, sier jo litt om hvor pent og flott de kongelige oppfører seg. Eller hvor latterlig konsept Se&Hør egentlig er.Anonymous poster hash: d6b29...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 15. august 2014 #35 Del Skrevet 15. august 2014 Eller hvor latterlig konsept Se&Hør egentlig er.Anonymous poster hash: d6b29...a7c Ja, begge deler, helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guadaloupe Skrevet 15. august 2014 #36 Del Skrevet 15. august 2014 Si vidt jeg veit røkte Kong Harald som en skorsstein men jeg skulle mene han sluttet? Sonja har også røkt, kanskje fortsatt til og med? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #37 Del Skrevet 17. august 2014 Prisesse Madeleine ble fotografert røykende i sitt eget bryllup.. Hvor er tråden på KG?!Anonymous poster hash: 0c8c0...0bc Den eksisterert den ja! Men Kong Harald røyker jo også. Kong Carl Gustaf og Dronning Margrethe og. Dere som mener hun er så dårlig forbilde - hun har jo skjult at hun røyker da, så det er jo ikke akkurat som at hun flasher det og prøver å vise hvor kult det er. Anonymous poster hash: 8c523...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 17. august 2014 #38 Del Skrevet 17. august 2014 Ryddet for spekulering og latterliggjøring. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 17. august 2014 #39 Del Skrevet 17. august 2014 leser se og hør............ jeeezzzeeeee, har ikke folk bedre vaner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 17. august 2014 #40 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg er ikke selvgod, men har vært fornuftig og holdt meg unna slikt. Det er så mye informasjon om hvor skadelig nikotin er, og ikke minst hvor illeluktende det er. Og likevel begynner folk med slikt. Jeg har enda ikke møtt en røyker som ikke klager over at de er avhengig av røyk, hvor mye det koster, hvor kaldt det er å måtte stå ute i kulda for å røyke bla bla bla... For å ikke snakke om det vil koste staten når alle behandles for KOLS eller enda verre kreft. Ja, jeg ser ned på røykere. Hvis dere absolutt vil vite hva min avhengighet er så er det frisk luft. Frisk og røykfri luft. Går lange turer ut i det fri hver dag for å få det.Anonymous poster hash: bdb7c...e8a Det er også mye informasjon ute om hvor helseskadelig alkohol egentlig er... men du drikker sikkert likevel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg