Gå til innhold

Mette Marit røyker Marlboro i Se og Hør

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ryddet for spekulering og latterliggjøring.

Niennas, mod.

Lykke til med ryddingen i en tråd som dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra

Kronprinsesse eller ei, jeg ser ned på folk som røyker eller snuser.

Anonymous poster hash: bdb7c...e8a

Og jeg ser ned på stigmatiserende mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kronprinsesse eller ei, jeg ser ned på folk som røyker eller snuser.

Hvorfor ser du ned på folk som røyker eller snuser?

Anonymous poster hash: a06fa...1b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da røyker vel Haakon ennå? Er egentlig ganske skuffet over at kongefamilien røyker, de har ikke så mye makt lenger så da burde de prøvet å være gode forbilder iallfall.

Anonymous poster hash: a898c...d2d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også mye informasjon ute om hvor helseskadelig alkohol egentlig er... men du drikker sikkert likevel?

Ja, det kan du tru;)

Nei, har enda ikke kommet over en drink som smaker godt. Liker heller ikke følelsen av å være full. Jeg skjønner at noen gjør det, men de forsurer ikke luften rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser du ned på folk som røyker eller snuser? Anonymous poster hash: a06fa...1b1

Les tråden da vel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg ser ned på stigmatiserende mennesker.

Røyker du?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan du tru;)

Nei, har enda ikke kommet over en drink som smaker godt. Liker heller ikke følelsen av å være full. Jeg skjønner at noen gjør det, men de forsurer ikke luften rundt seg.

Nei, kanskje ikke luften, men ofte stemningen... Samt egen helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje ikke luften, men ofte stemningen... Samt egen helse.

Da omgås du feil type mennesker som tydeligvis ikke tåler en drink:)

At andre drikker alkohol er deres sak, men røykere forpester alle rundt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da omgås du feil type mennesker som tydeligvis ikke tåler en drink:)

At andre drikker alkohol er deres sak, men røykere forpester alle rundt seg.

Det er bare å ta seg en tur på byen blant annet å se hvordan folk oppfører seg, de få jeg kjenner som faktisk drikker, tar seg en øl eller to en sjelden gang så de kan oppføre seg.

Men folk flest drikker til de oppfører seg som tullinger, blotter seg, skader seg og andre....For å ikke snakke om hvor mange som kjører i fylla(eller dagen derpå og altfor tidlig) og dreper seg selv og andre...

Men såklart alkohol det skal ikke diskuteres, det er så innarbeidet i samfunnet... selv om det er nervegift man heller i seg i ustoppelige mengder.

Ser det også er veldig akseptabelt å legge ut bilder av drinkene, øl, vin osv.... med tittelen NÅ koser vi oss, endelig ferie, endelig kveld, ikveld skal mor kose seg, velfortjent etter lang dag på jobb osv....

Det er uansett ikke snakk om å tåle en drink...(de fleste tåler 1 røyk og, eller klarer seg fint i den "vonde" lukten fra røyk og) det er snakk om at røykere skal hånes, mobbes og ses ned på....

Da velger jeg å se ned på folk som drikker fordi JEG mener det er like fullt idiotisk og skadelig både for seg selv og andre...

Har sett såkalte som reagerer på røyklukt osv og påstår de får så pusteproblemer, såfremt de vet at det har blitt røyket inne hos noen f.eks... men det rare er at de ikke reagerer når de ikke vet om at det har blitt røyket inne....

Såklart det finnes mange som faktisk reagerer på røyk, men laaaangt ifra så mange som påstår det....

Lagt merke til at eks-røykere er de som ofte er mest negative til røyk? og den som reagerer mest også fordi nå har de jo fått så god lukte- og smakssans....(men det gjelder såklart KUN når det gjelder røyk, ikke når det gjelder andre smaker og lukter, snodig)

Vi får nok være enige om å være uenige på dette punktet.... du kommer ingen vei med dine meninger hos meg... og jeg ser at jeg ikke kommer noen vei med mitt hos deg.... ikke noe poeng å diskutere i det uendelige :) Ha en fin kveld/natt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva TS tar sånn på vei for.

De er da mennesker og har et liv de og.

Kong Harald røykte før, Kong Olav og sikkert alle før han.. Prinsesse Madeleine, danske dronningen, dronning Sonja har jo blitt avbildet med snusboks i hånden.

Og vet dere hva?? -de kongelige har sex!! Fysj og fy for en skam!! Nå står ikke værda til påske dere :P

(Når det er snakk om å bruke sitt kongelige visum for å blande seg inn i privatsak, og fronte politiske meninger derimot, kan jeg forstå at folk reagerer)

Anonymous poster hash: 0b3fe...519

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke selvgod, men har vært fornuftig og holdt meg unna slikt.

Det er så mye informasjon om hvor skadelig nikotin er, og ikke minst hvor illeluktende det er. Og likevel begynner folk med slikt.

Også jeg som trodde helseskadene skyldtes de ulike karsinogener som dannes under forbrenning av tobakk og ikke selve nikotinen. Ja, man lærer stadig noe nytt her på KG.

https://en.wikipedia.org/wiki/Health_effects_of_tobacco#Mechanism

Anonymous poster hash: a9f7f...00f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem bryr seg! Mette Marit kan jeg ikke fordra! Om dette er vår fremtidige dronning så skammer jeg meg. Er lei henne å all styret rundt henne. Hun bader i luksus å skammer seg ikke over å gni sine dyre vesker i ansiktet på Aids Barn!

Anonymous poster hash: cb3d3...2f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ta jenta ut av ravepartyet men ikke ravepartyet ut av jenta.

Anonymous poster hash: d6b29...a7c

Hva i all verden har røyking av tobakk med raveparties å gjøre? De fleste foretrekker vel sterke saker på rave!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke selvgod, men har vært fornuftig og holdt meg unna slikt.

Det er så mye informasjon om hvor skadelig nikotin er, og ikke minst hvor illeluktende det er. Og likevel begynner folk med slikt. Jeg har enda ikke møtt en røyker som ikke klager over at de er avhengig av røyk, hvor mye det koster, hvor kaldt det er å måtte stå ute i kulda for å røyke bla bla bla... For å ikke snakke om det vil koste staten når alle behandles for KOLS eller enda verre kreft.

Ja, jeg ser ned på røykere. Hvis dere absolutt vil vite hva min avhengighet er så er det frisk luft. Frisk og røykfri luft. Går lange turer ut i det fri hver dag for å få det.

Haha, det innlegget lyser selvgod så mye at jeg nesten gulpet litt i munnen min. "Min avhengighet er [...] frisk luft", hahahahaha

Anonymous poster hash: 3336f...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...