Mona26 Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Venninna mi har en gammel fb profil, istedenfor å slette den opprettet hun bare en ny og sluttet å bruke den gamle. Nå, mange år senere, ligger fremdeles alle bilder osv ute på den gamle profilen. Bilder av meg som jeg hater. Typ fylla bilder fra syden som 19 åring... Profilen er slevsagt åpen så hvem som helst kan se bildene. Eks en arbeidsgiver. Har bedt venninna mi slette profilen mange mange ganger men hun sier hun ikke husker brukernavn eller passord. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Finner ikke noen plass jeg kan rapporte det inn som falsk profil. Jeg er jæv*a forbanna og lei. Kan noen av dere komme med råd/tips?
Mona26 Skrevet 13. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2014 Prøv å rapportere bildene i seg selv? Er snakk om flere hundre bilder, men får vel klikke meg inn på ett og ett. Takk for svar
Gjest Crohnie Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Tror venninnen din kan rapportere sin gamle profil og velge "dette er min gamle profil" eller noe i den duren, evt så kan hun sikkert kontakte facebook og få profilen slettet på den måten. Dette er noe hun bør ordne opp i, det er ikke sikkert alt blir slettet selv om du rapporterer alle bildene. 1
Mona26 Skrevet 16. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2014 Tror venninnen din kan rapportere sin gamle profil og velge "dette er min gamle profil" eller noe i den duren, evt så kan hun sikkert kontakte facebook og få profilen slettet på den måten. Dette er noe hun bør ordne opp i, det er ikke sikkert alt blir slettet selv om du rapporterer alle bildene. Takk for svar!! Det skal jeg få henne til å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå