Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp mistet mannen i mitt liv, som valgte å gjøre det ferdig med meg i går kveld. Og det er helt grusomt tøft? Jeg vil bare grave meg ned og ikke prate med noen. Jeg har forresten heller ikke så mange å prate med, siden jeg ikke har noen venner igjen. Jeg har vondt i kroppen, klarer ikke spise, gråter hele tiden og har rett og slett null kontroll. Jeg vil så absolutt ikke miste han! Vi hadde det egentlig veldig fint. koste oss på dagen i går, men på kvelden så ble det slutt? Hva gjør man i slike situasjoner? Jeg skal egentlig starte i ny jobb neste mandag, hvordan skal jeg klare det?

Anonymous poster hash: 2dcee...ef3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

VIktig å la deg få lov til å ha det vondt nå, og du bør prøve å snakke med noen som står deg nær om dette. Har selv nettopp gått igjennom det samme, og gikk ned 6-7 kilo på en måned. På et tidspunkt trodde jeg livet aldri ville gå videre, men det gjør på en måte det. Enda har jeg det spesielt vondt i perioder, for savnet blir stort.

Hvor gamle er dere og hvorfor gjorde han det slutt?

Anonymous poster hash: 50a9b...cac
Skrevet

Vi sitter i samme båt vi to. For meg har det gått 3 uker siden han dumpet meg helt uten forvarsel framfor en annen (og det er det som gjør bruddet så jævlig vanskelig for meg å takle).
De første dagene lå jeg hjemme og skrek av smerte. Han spurte meg 3-4 dager etterpå om vi ikke skulle begynne på nytt igjen, da skal det også sies at jeg ikke hadde en ide om at han også hadde en annen i kikkerten. Jeg sa jeg måtte tenke på det, og i mellomtiden får han sterkere og sterkere følelser for hun andre, anyways blir kvalm av tanken på han.
Etter noen dager med smerter i senga var det på tide å få opp humøret litt, jeg ordnet meg så fin som jeg kan være og dro for å henge med venner og det hjalp meg utrulig mye! :)

Da som nå er kvelden det verste for meg for da kommer tankene, men jeg har funnet min teknikk: legge meg når jeg er stup trøtt, slik at det ikke blir tid til tanker om han.
Ellers laget jeg også en liste med negative ting om han: og jeg var oppi hele 25 negative med han, og da måtte jeg le litt. I tillegg kontaktet jeg en kompis av han og vi snapper en hel del, og det får også opp humøret mitt. Målet er vel å gifte meg med en av hans kompiser slik at han kan se hvor utrulig dum han var som dumpet meg, så kan han sitte å sture alene når det er slutt mellom de to :) Hehe, neida skal ikke gifte meg av hevn, men skjer det ja da skjer det.

Merket dette ble ganske langt men det "dummeste" jeg gjorde var å beholde kontakten med han: det fortjener han IKKE. Senest i går ringte han meg og sa at han og dama skulle til syden om under 1 måned, og de har vært sammen i 3 uker nå. Jaja heldigvis ikke jeg som er han: 25 år, elendig økonomi og bor fremdeles på gutterommet. Når jeg tenker meg om så skjønner jeg overhode ikke hva jeg så i "Måsa" (ja han ligner faktisk på en mås). Men jeg er ganske sikker på at EN DAG vil han ha meg tilbake igjen, og da skal jeg si som han sa til meg i fylla: "brenn i helvete".

Du klarer dette, og du som jeg finner en skikkelig mann en dag klem til deg! :)

Anonymous poster hash: 600e6...0b4
Gjest brutal_mann
Skrevet

Vet ikke hvor mye trøst det er i dette... Jeg kjenner mange som har gått skikkelig i kjelleren etter brudd. Ei ble utsatt for et brudd som var skikkelig grovt også. Type guttetur, stripper, komme hjem og pakke koffert og dra på jakt etter stripperen mens hun stod igjen på trappa med ungene.

Felles for dem alle er at de er levende, smilende og oppegående damer i dag. De hadde det skikkelig tøft i noen måneder, men ting ble sakte men sikkert bedre. Det er bare å ha fokus på seg selv, glemme eksen og så går ting over uten at du merker det.

Skrevet

Kan jo registrere deg på Sukker og kikke litt på utvalget av single menn, kanskje noen som interesserer deg og kan få tankene over på noe annet? Da har du også noen å snakke med, om ikke akkurat bruddet, men andre ting.

Anonymous poster hash: ba3c9...5b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...