AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Jeg og mannen satt i bilen, og jeg hadde begynnende rier i forbindelse med fødsel. Var både spent og forventningsfull. Plutselig ser jeg mannen sitter og glor ut av vinduet, og der står det en barmfager dame på fortauet. Og jeg mener GLOR! Ikke mulig å bortforklare for å si det sånn! Jeg ble veldig lei meg, siden jeg satt der med (svake) rier og det var liksom "vår" dag som par/foreldre/familie. Han prøvde å fnyse det bort, men jeg ble virkelig såret og sint. Forventet liksom at fokus skulle være på det som skjedde med oss, ikke noen random boobs på gata. Overreagerte jeg? Anonymous poster hash: 3283a...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Kjipt, men trøst deg med at de ikke kan noe for det. Tror ikke de mener noe med det, men helt klart litt ekstra kjipt når du var i en rimelig sårbar situasjon. Anonymous poster hash: 5e3ab...020
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Alle menn glor når det kommer ei dame med svære pupper. Sånn er det bare. Skjønner at du ikke synes det var hyggelig.. men jeg tror nok jeg hadde tenkt at "jaja.. sånn er menn". De tenker seg ofte ikke godt nok om. Og vi kvinner er jo gjerne overfølsomme og overanalytiske uansett hva det gjelder. Ikke ta det så tungt du:) Anonymous poster hash: 5fde4...02a
Mrs Smith Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Kjeftet du på han? Synes han hadde fortjent det. Eventuelt kunne du dratt i et ordentlig vræl så hadde du nok fått oppmerksomhet igjen. 1
LukaFrost Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Enhver mann vil glo på pupper om har får anledning.
Chiquita Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Du hadde svake rier i bilen... Hadde det vært på fødestua at mannen hadde glant på de som hadde vært innom, eller på noen på utsiden av vinduet, så skjønner jeg at du hadde reagert. Men du var i en bil. Ikke 'i fødsel' engang, tipper jeg (siden riene var svake) At dere hadde forskjellig fokus og forventninger til 'dagen fødselen skjer' er jo ikke noe du bør bli sur for.. Livet går videre!
Gjest Amémonos Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 (endret) Greit nok at menn legger merke til store pupper, men å glo, og på et sånt tidspunkt? Mangler han sosiale antenner, eller? Endret 12. august 2014 av Amémonos
Gjest brutal_mann Skrevet 12. august 2014 #8 Skrevet 12. august 2014 Å herre... Gi mannen fred! Det finnes viktigere ting å diskutere i et forhold. Gi f i hva han stirret på og spør deg heller, er han der for deg når du trenger ham? Hvis svaret er ja så kan du sette deg i en krok og skjemmes litt. 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #9 Skrevet 12. august 2014 Dama mi plukker ut andre damer som er verdt å se på så ler vi av det etterpå. Anonymous poster hash: d954b...4e1
Timza Skrevet 12. august 2014 #10 Skrevet 12. august 2014 Han tenkte seg ikke godt nok om når han gav hen for instinktene sine, og du er for overfølsom og overdramatisk. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #11 Skrevet 12. august 2014 Det er supervanskelig den situasjonen å være sammen med dama og ha lyst å se på en annen...og selvfølgelig uten å bli fersket.... Det krever mye disiplin og tankevirksomhet å la være, men det lar seg gjøre i de aller fleste tilfeller. Regner med at mannen til ts ikke var skjerpet nok denne gangen. Hilsen Supermann. Anonymous poster hash: 65d34...785
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #12 Skrevet 12. august 2014 Må være mulig å trekke til seg blikket selv om man er mann og "offer for egne instinkter".Anonymous poster hash: 7225d...40f 3
Illicitus Skrevet 12. august 2014 #13 Skrevet 12. august 2014 Slik er tøv at det er mannens natur å glo! Så dårlig selvkontroll har ingen, så det er absolutt en handling og ikke et instinkt. Alle menn går vel ikke hen å roper hvor stygg, fin, deilig, dum, idiot eller hva du føler passer til vilt fremmede, raner en bank fordi de ønsker seg mer penger, hopper fra et tak fordi de har lyst til å være en superhelt etc etc; ergo selvkontroll innehar alle. Dummeste jeg hører!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå