Gå til innhold

muslimsk jente (?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en muslims jente jeg kjenner som jeg er interessert i.

Hun bruker ikke hijab, men hun spiser ikke svin.

Lurer på om noen vet om det er en god ide å spørre henne ut

Anonymous poster hash: 3bdfb...5ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være en god idé? Be henne ut, du :)

Skrevet

Jeg har mange muslimske jentevenner, og de liker som regel best menn fra eget land (vet ikke om det er fordi normen sier det eller om de faktisk gjør det) og kunne aldri blitt sammen med en norsk mann. Dette er jenter med både strenge foreldre og veldig åpne foreldre. Så vær forberedt på at du kanskje aldri får møte foreldrene, og at forholdet vil holdes skjult. På den andre siden..... kanskje du er heldig, har skutt gullhøna, foreldra blir glade i deg, dere gifter dere og får barn.

Anonymous poster hash: 0e39f...836
Skrevet

Hvorfor skulle det ikke være en god ide?

Anonymous poster hash: b97d3...c1b
Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Jeg har mange muslimske jentevenner, og de liker som regel best menn fra eget land (vet ikke om det er fordi normen sier det eller om de faktisk gjør det) og kunne aldri blitt sammen med en norsk mann. Dette er jenter med både strenge foreldre og veldig åpne foreldre. Så vær forberedt på at du kanskje aldri får møte foreldrene, og at forholdet vil holdes skjult. På den andre siden..... kanskje du er heldig, har skutt gullhøna, foreldra blir glade i deg, dere gifter dere og får barn.

Anonymous poster hash: 0e39f...836

Muslimske jenter er jo strengt oppdratt til å ikke skulle gifte seg med andre enn muslimer. Synd for de som lever under slike strenge forhold. Mens guttene kan gifte seg med den de vil, selv om de bryter islam -_- Synes disse karene har lite ære, om noen.

Endret av Idollet
  • Liker 1
Skrevet

Det vet du ikke før du ber henne med ut.

Skrevet

Er du interessert så hvorfor ikke?

Det eneste jeg tenker er at dere ikke nødvendigvis passer sammen pga kulturforskjeller (ihvertfall de erfaringene jeg har), men det er heller ikke noe du vet før du har prøvd. Og ikke vet jeg noe om denne kvinnen heller egentlig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...