AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Del Skrevet 12. august 2014 Er beckmann ryggsekkene god til videregåendeelev? Sønnen min skal kjøpe ny ryggsekk og merkene som hagløfs, fjellreven er så dyre. Beckmann har ryggsekker på opptil 1000 kroner, og det holder. Men er ryggsekkene deres god kvalitet og bra for ryggen?Anonymous poster hash: ec3b3...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Del Skrevet 12. august 2014 Beckmann er best i test nesten hvert år så det burde være et sikkert kjøp ja. Anonymous poster hash: bbbcb...d6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Del Skrevet 12. august 2014 Tja, jeg vil si at de sekkene man får utdelt og som alle går med er minst like gode. Anonymous poster hash: 8b027...263 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #4 Del Skrevet 12. august 2014 AnonymBruker, on 12 Aug 2014 - 15:41, said: Tja, jeg vil si at de sekkene man får utdelt og som alle går med er minst like gode. Anonymous poster hash: 8b027...263 Ja, kvaliteten er topp på dem. Anonymous poster hash: c1c2e...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 12. august 2014 #5 Del Skrevet 12. august 2014 Fjellreven koster da under 1000 kr, så dyrere enn beckmann er de absolutt ikke! http://www.outnorth.no/no-fjallraven/kanken-15-1size-royal-blue.php 699 er ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 12. august 2014 #6 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg kjøpte meg Beckmann, den som heter Urban. Veldig fornøyd foreløpig! Har ikke fått brukt den med skoleutstyr oppi enda, men har brukt den nå i helga når jeg var på reise. Synes den er god å ha på, sitter godt (man kan feste med brystsnor, da sitter den kjempegodt, men spørs om en på videregående "gidder" det?). Jeg liker godt at den har eget rom for pc-en, et større til bøker, et mindre til dill (som matpakke, nøkler o.l) og et litt mindre til med plass til f.eks telefon, nøkler o.l. Betalte under 600 kr for sekken. http://beckmann.no/produkter/sekker/ungstudentvoksen/urban-(30-liter)/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #7 Del Skrevet 12. august 2014 Fjellreven koster da under 1000 kr, så dyrere enn beckmann er de absolutt ikke! http://www.outnorth.no/no-fjallraven/kanken-15-1size-royal-blue.php 699 er ikke så ille Omtrent like dårlig for ryggen som skulderveske. Anonymous poster hash: dcbde...d52 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #8 Del Skrevet 12. august 2014 Ja, Beckmann er ergonomisk utformet og absolutt blant de beste når det gjelder vektfordeling og bæresystem. Bergans skal også ha en del bra sekker. Fjällreven Kånken er ubrukelig som skolesekk hvis man skal ha mer enn en skriveblokk og en matboks oppi - elendig polstring og elendig bæresystem. Men det viktigste er at ungdommen prøver sekken på og får kjent at den sitter godt på akkurat den kroppen. Det er jo forskjell på folk.Anonymous poster hash: dc4ab...4a6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #9 Del Skrevet 12. august 2014 Tja, jeg vil si at de sekkene man får utdelt og som alle går med er minst like gode. Anonymous poster hash: 8b027...263 Får man utdelt sekker på vgs? Anonymous poster hash: dc4ab...4a6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #10 Del Skrevet 12. august 2014 Ville nok heller påspandert en dokumentmappe til gutten. Anonymous poster hash: 26256...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 12. august 2014 #11 Del Skrevet 12. august 2014 Når jeg gikk på VGS gikk de fleste med bager og vesker. Selv guttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 12. august 2014 #12 Del Skrevet 12. august 2014 Får man utdelt sekker på vgs?Anonymous poster hash: dc4ab...4a6 Mine ungdommer har fått sekk samtidig med skolepcen. God sekk med god polstring og plass til både pc og bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #13 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg tror man får utdelt sekker på VGS, men hvis dere skal kjøpe selv, burde dere sjekke junkyard.no. Der er det masse utvalg. Beckman er jo sekker som barneskoleelever bruker da, så de er stemplet som litt barnslige. Anonymous poster hash: 3b2d4...0c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 12. august 2014 #14 Del Skrevet 12. august 2014 Har aldri hørt om at man får utelt ryggsekk på vgs. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #15 Del Skrevet 12. august 2014 Bergans anbefales også, masse fine skolesekker der. Anonymous poster hash: ce253...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingaborga Skrevet 12. august 2014 #16 Del Skrevet 12. august 2014 Vi får ihvertfall utdelt sekk nå når vi begynner på 1.året, antar ca samtidig som vi får pc'en. Fra targus(?), med livstidsgaranti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 12. august 2014 #17 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg fikk min Beckmann sekk da jeg begynte på vgs i 2006 og har brukt den på universitetet etter det, og den holder like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 12. august 2014 #18 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg som trodde at vgselever var for kule til ryggsekk? At de skulle la alle bøkene være igjen i skapet på skolen, ellee til NØD ha med seg en meget ergomonisk ødeleggende BAG å drasse rundt på, med tinge bøker oppi? Har de sluttet med det, og innsett at en sekk er mer praktisk? Jøss 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 12. august 2014 #19 Del Skrevet 12. august 2014 Vi får ihvertfall utdelt sekk nå når vi begynner på 1.året, antar ca samtidig som vi får pc'en. Fra targus(?), med livstidsgaranti Jaaa der sa du navnet. Jeg har vridd og vrengt hjernen min for å huske hva slags sekk ungdommene fikk utdelt. Sekken holder helt utrolig bra og er helt på høyde med andre typer sekker.https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=TSB212&ref=Prisguide.no&utm_source=Prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=TSB212 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #20 Del Skrevet 12. august 2014 Ja, vgs-elever får utdelt ryggsekk. Det er lomme for skole-pcen i denne. Massevis av plass. Elevene på min skole bruker den utdelte sekken. Kun fåtallet som ikke bruker den. Anonymous poster hash: 1d1e3...ac1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå