Gå til innhold

Hvilke(n) hobby(er) har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnetittelen sier, Hvilke(n) hobby(er) har dere? :)

Jeg driver selv med hobbyfotografering og drar rundt på forskjellige arrangementer rundt om i kommunen. Jeg påtar meg også private "photoshoot".
Har hatt fotografering som trofast hobby siden 2006. Men hobbyen blomstret virkelig opp i 2008 når jeg invisterte i mitt første speilreflekskamera :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotball og fotografering :)

Anonymous poster hash: 76ccd...677
Skrevet

syr, lager smykker, skriver (men det var lenge siden uff :( ), leser tarot og er med på malerklubb :)

• Liker 1
Skrevet

Pistolskyting, lese bøker, matlaging, svømming, turer/campe i skog/på fjellet, fiske.

Anonymous poster hash: b4464...700

Skrevet

Friluftsliv, fisking, lese bøker, hagearbeid.

Skrevet

Jeg plukker sopp/bær/div planter i naturen og lager noe av det, strikker, skriver, leser, fotograferer og blogger :icon_lol:

Skrevet

Strikker, trener, sykler, fotograferer.

Skrevet

Matlaging og bakig, fotografering, film og redigering. Sistnevnte har jeg ikke fått gjort på en del år, da utstyr koster for mye.

Skrevet (endret)

Her var det mye forskjellige hobbyer :)

Kan tilføye at jeg også strikker endel, men om sommeren er det strikkestopp her i huset :P

Endret av Nosoul
Skrevet

Strikke, syr bunad (som regel bare en i året da), hund/gå turer ect, vet ikke om det er en hobby akkurat men er på hytta nesten hver helg og holder på med ved, beise, fikse litt lg ellers forefallende arbeid (elsker å holde på med denslags), male, tove, lage ting og tang jeg ser på nettet.

Anonymous poster hash: 3a717...483

Gjest Ennasus
Skrevet

Manga, anime, tv serier, lese bøker, spille (3ds, ps3, pc osv) også liker jeg å gå tur :)

Skrevet

Hekler. Strikker når noen i familien trenger nye lester, votter eller luer.

Skrevet

Karate, scrapbooking, tegning, fotografi og skrive dikt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hundetrening og geocaching. :)

Skrevet (endret)

Strikking, volleyball, biler, styrketrening, friluft, båt, jakt (planlegger å få tatt jaktprøve), scrapbooking, fotografering, stein/geologi, smykkelaging, sykkel, tegning og skriving (noveller)

Endret av FrixyGirl
Skrevet

Hund og er vokalist i et band.

Skrevet

Lese, hund, interiør, film og hage.

Skrevet

Trening, da spesielt jogging og pilates:) Liker også å lese, men får omtrent ikke tid til å lese noe annet enn pensum :/

Skrevet

Brodering og slektsforskning er høyest på listen for tiden... Og jeg er 26, ikke 76... Og har merkelig nok aldri gått under kategorien kul. Ellers alt av prosjekter innen sy, strikk, oppussing, småsnekring, scrapping...

Anonymous poster hash: 784e6...6ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...