Gå til innhold

Synes synd på mange damer/koner der ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, laget meg bruker på spillet wordfeud for en liten stund siden. I bunn og grunn for å spille med mamma,svigermor og noen venninner, da jeg laget brukeren la jeg inn bilde av meg (helt normalt bilde som jeg bruker som pb på facebook)

For de som ikke vet det så er det en chatteboks inne på hvert spill på wf, så man kan chatte privat med hver enktelt spiller man spiller mot.

Merket mange (og da mener jeg mange) begynte å skrive til meg, sa hvor pen jeg var og lurte på alder og hvor jeg var fra. De fortalte også at de hadde dame/kone og mange hadde barn. Alikevell lurte de på om jeg ville legge de til på snapchat eller kik, for at vi kunne utveksle lettkledde bilder.

(Jeg gjorde aldri noe av dette, så det er sagt.)

Vet egentlig ikke helt hvor jeg vil med dette, men synes bare så synd på de damene som sitter der og ikke vet at mennene dems skriver til andre jenter/damer på nettet og holder på sånn. Synes det er veldig dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 98bcf...c97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sjokkerende mange gifte/samboende menn som holder på slik.

Da jeg sto som singel på FB fikk jeg nesten en slik i uken i innboks. Nå har jeg fjernet singelstatusen bare på grunn av dette.

Jeg har normalt utseende (slettes ikke noen skjønnhet), og har solbriller på profilbilde, tatt på avstand. Umulig å se hvordan jeg egentlig ser ut.

Anonymous poster hash: 9da6b...f26
Skrevet

Dette med nakenbilder er bare creepy, men dette med at opptatte menn tar kontakt på utradisjonelle steder tror jeg har med at de vurderer å bryte ut av forholdet sitt men er usikker hvordan de vil gjøre det på markedet. De kan jo ikke akkurat åpne en profil på sukker eller tinder da vil jo samboeren få vite om det.

Tror bare de er interessert i å finne ut om noen andre vil ha de.

Anonymous poster hash: 09f22...004
  • Liker 3
Skrevet

Vet du? Jeg syns ikke synd på damene, jeg syns synd på mannen. Man kan ikke beskytte seg mot slikt, ingen kan gå rundt og mistenke mannen for å være utro på wordfeud. Er så lei av at det er de som blir bedratt det er synd på. Det er jo synd på den patetiske fyren som ikke har baller nok til å bli singel og som ikke takler å ha forhold.

Anonymous poster hash: 941a0...335

• Liker 1
Skrevet

Er litt ekkelt å tenke på! Selv om man stoler aldri så mye på kjæresten sin, så vet man aldri! :O kan jo selvfølgelig ikke gå rundt og forvente det verste, men disse mennene kan jo også være i forhold hvor hun tror det går fint... Lurer på om det er mange menn som opplever å få slike meldinger av opptatte damer?

• Liker 1
Skrevet

Dette med nakenbilder er bare creepy, men dette med at opptatte menn tar kontakt på utradisjonelle steder tror jeg har med at de vurderer å bryte ut av forholdet sitt men er usikker hvordan de vil gjøre det på markedet. De kan jo ikke akkurat åpne en profil på sukker eller tinder da vil jo samboeren få vite om det.

Tror bare de er interessert i å finne ut om noen andre vil ha de.

Anonymous poster hash: 09f22...004

Jeg tror ikke de vil bryte ut, men som du sier vil se om de er attraktive på markedet fortsatt. Eller rett og slett bare ønsker å se bilder av nakne kvinner :vetikke:

Det er visstnok utrolig mye kvinner og menn der i og uten forhold som ikke gjør annet enn å sende nakenbilder og nærbilder av ting og tang. Sextreff gjøres og der(altså avtales).

Jeg begriper det virkelig ikke. Sextreff er jo helt greit, men hvorfor bruke sosiale medier og snapchat/wordfeud osv? Kan de ikke heller bare gå på byen eller avtale på mer vanlige sexsider?

Anonymous poster hash: f185d...6bd

Skrevet

Har opplevd akkurat det samme på WF. Byttet profilbildet til en bil og stille ble det ;) Skal sies at det kom en melding fra en lesbisk også. Jeg svarer aldri.

På Quizkampen har man en tegneserieavatar som man lager selv, min har langt hår og lange øyevipper, men jaggu tikker det inn meldinger på innboksen der også, "Hei! Du ser fin ut", "Lyst på en hemmelig flørt, ingen trenger å vite det". Er det mulig??? På en tegneseriefigur? De har jaggu trua på seg selv :ler2: Komisk.

• Liker 5
Skrevet

Er litt ekkelt å tenke på! Selv om man stoler aldri så mye på kjæresten sin, så vet man aldri! :O kan jo selvfølgelig ikke gå rundt og forvente det verste, men disse mennene kan jo også være i forhold hvor hun tror det går fint... Lurer på om det er mange menn som opplever å få slike meldinger av opptatte damer?

Det er det.

De jeg kjenner som er der er menn, og de får mye bilder og meldinger de også. Av gifte/opptatte kvinner med/uten barn og alt.

Skrevet

Har opplevd akkurat det samme på WF. Byttet profilbildet til en bil og stille ble det ;) Skal sies at det kom en melding fra en lesbisk også. Jeg svarer aldri.

På Quizkampen har man en tegneserieavatar som man lager selv, min har langt hår og lange øyevipper, men jaggu tikker det inn meldinger på innboksen der også, "Hei! Du ser fin ut", "Lyst på en hemmelig flørt, ingen trenger å vite det". Er det mulig??? På en tegneseriefigur? De har jaggu trua på seg selv :ler2: Komisk.

Ts her. Enig, er ganske tragikomisk..

Jeg bare slettet hele spillet jeg, orket ikke..

Anonymous poster hash: 98bcf...c97

Skrevet

Jeg tror ikke de vil bryte ut, men som du sier vil se om de er attraktive på markedet fortsatt. Eller rett og slett bare ønsker å se bilder av nakne kvinner :vetikke:

Det er visstnok utrolig mye kvinner og menn der i og uten forhold som ikke gjør annet enn å sende nakenbilder og nærbilder av ting og tang. Sextreff gjøres og der(altså avtales).

Jeg begriper det virkelig ikke. Sextreff er jo helt greit, men hvorfor bruke sosiale medier og snapchat/wordfeud osv? Kan de ikke heller bare gå på byen eller avtale på mer vanlige sexsider?

Det er vel bare mer lettvint å prøve fra mobilen hjemme i sofakroken. Så kan de prøve seg uten å måtte lette på ræva :P og så er det sikkert mer spennende å få et personlig bilde av noen enn å se på noe alle kan se på? I dunno..

Skrevet

er det mulig at folk er så desperate?

Kanskje noen bare flørter for å få "confidence boost" som man sier på engelsk? :klo:

Jeg fikk melding her inne på forumet for noen dager siden av en som trodde jeg var hun på bildet mitt, jeg sa at jeg var gift og gravid og han synes at gravide er sexy og han kunne gi med mye kos. Hæææ?

ikke interessert, sa jeg...

Gjest Idollet
Skrevet

Synes synd på damene deres, men vi må spørre oss hvorfor. Er det fordi konene deres er blitt uinteresserte? Vil ikke ha sex med han slik som før?

Skrevet

Vet du? Jeg syns ikke synd på damene, jeg syns synd på mannen. Man kan ikke beskytte seg mot slikt, ingen kan gå rundt og mistenke mannen for å være utro på wordfeud. Er så lei av at det er de som blir bedratt det er synd på. Det er jo synd på den patetiske fyren som ikke har baller nok til å bli singel og som ikke takler å ha forhold.

Anonymous poster hash: 941a0...335

Vil bli single? De vil vel ha i pose og sekk, en kone og en elskerinne. Syns synd på de som blir bedratt.

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Mennene som holder på slikt fortjener ikke ha dame. Enkelt og greit.

Skrevet

At det virkelig er mulig å bli så desperat skjønner jeg ikke. Har faktisk opplevd det selv, både fått meldinger på Facebook (til tross for at det står jeg er i et forhold!!!) og på wf.

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke at mannen min holder på sånn.. Men er jo ikke rart man blir paranoid :-(

Anonymous poster hash: 042b7...a1f
Skrevet

Gjett hvem som får PM i innboksen sin nå... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...